*introducere, pentru cei care nu știu povestea inițială de detaliile*
Cartea în mare parte se petrece din perspectiva Elenei.
Ma numesc Elena Gilbert, am 17 ani, locuiesc cu fratele meu Jeremy Gilbert ( 15 ani) și mătușa noastră Jenna Marin ( 30 ani). Părinți mei și ai lui Jemery au murit anul trecut în accident de mașină, eu eram cu ei în mașină, aceasta alunecând de pe pod, eu fiind singura care a supraviețuit. Doctorii și polițiști se mira cum de eu am putut ieșii din mașină și părinți mei nu. Am uitat sa precizez ca noi locuim în Mysticc Falls,un orășel mic din Virginia. Ca orice fata normala am un iubit Mat Donovan, e un scump șii cele mai bune prietene, Caroline Forbes și Bonnie Bennet, dar și Tylor Lockwood e un prieten bun. Noi 6 ne cunoaștem de când suntem mici. Cu Jemery am avut ceva probleme după decesul părinților noștri, de atunci se droghează; nu mai învață ca înainte și nici pe acasă nu mai prea vine,ce sa zic pe el la afectat asta mult mai mult decât pe mine, eu cel puțin acum încerc sa ma resemnez cu asta. Orașul nostru are o istorie destul de incitanta în privința vampirilor, cică în anii 1800; 1864 pe vremea războiului civil, orașul nostru era plini de vampiri; asta fiind și cauza războiului. Cel puțin asta am înțeles și auzit eu.
* ora 6.30 dimineața* *trrrr*
- Mama lui de ceas!! Zic în barba și ma ridic sa ma pregătesc pentru prima zii de școală din clasa a Xl-a la Mystic High school.
- Elena; te-am auzit . Striga Jenna din baie.
- Scuze. Strig și eu sa ma audă. Astea fiind spuse ; ma duc spre șifonier sa îmi caut haine pentru ziua ce urmează. Într-un final am ales niște blugi mulați și o bluza la fel vișinie, nu prea aveam chef de școală azi. Dar e nevoie sa merg, nu mai primim eu și Jer tratament special din cauza părinților, au trecut deja 6 luni. După ce m-am îmbrăcat și mi-am făcut toalete de dimineață și am coborât jos sa mănânc ceva și sa plec la școală împreună cu Mat, jos e haos, Jenna încearcă din răsputeri sa fie părintele perfect, chiar dacă nu prea ii reușește noi o iubim.
- Jenna, nu aveai azi proiectul ala la facultate? O întreb eu
- Ba da și începe - se uita la ceas- chiar acum.
- Fugi, noi ne descurcam aici. O încurajez eu. Ea își i-a repede geanta, mapa, ne noua niște bani și pleacă în fuga.* 30 minute mai târziu, la școală *
- Bonnie, ce dor îmi era de tine, cum a fost în tabăra?! Ceva băieți drăguți? - Mat pufaie la replica mea, eu ii dau un pupic și el zâmbește pe urma.
- Hi, da a fost Groza și daaa, erau foarte multi; uite el este Jamie- și îmi arata o poza cu un băiat destul de drăguț.
- E foarte drăguț; zice Mat.
După asta mergem toți la ora; eu la Istorie; Mat la engleza și Bonnie la mate, Caroline si Tylor vin abia săptămâna viitoare la școală, deh, sa fii fiul primarului și iubita fiului lui, aduce destul de multe avantaje. Ajung în clasa și ma pun la locul meu, eram printre primii în clasa.
- Elena, îmi pare foarte rău de părinții tai; zice Rebekah Mickelson.
- E deja ok, Reb, m-am obișnuit cu idea. Zic eu, după care ma întorc la caietul meu. Cam în câteva minute a intrat și profesorul, un nesuferit, încă nici nu știu cum îl cheamă. Dar na... el tot vorbește despre războiul civil și ceva date; eu nu prea sunt atenta.
- Elena; cate victime au fost la războiul civil în Mystic Falls? Zice el îngâmfat
-Ehm.... eu....; nu știam ce sa zic, pentru ca nu am fost atenta și chiar nu știam răspunsul.
- Elena, anul trecut am înțeles situația cu părinții tăi și accidentul, acum e un an nou de școală și e gata și cu tratamentul special. Continua fixand un punct în spatele meu.
- Da, domnule, de acum nu o sa se mai întâmple, va promit. Zic eu repede, chiar înainte sa sune clopoțelul anunțând pauza. Îmi pun lucrurile în geanta și ies din clasa sa merg sa ma întâlnesc cu Bonnie și Mat, dar îl vad de Jemery ca intra la baie repede, cu ochii roșii și umflați. Deja începe cu drogurile. În fine, merg repede după el și întru în baie, el își turna ceva picături în ochi.
- Jer, e abia prima ora și tu deja te-ai drogat; mi-ai promis ca te lași de ele. Zic eu supărată.
- Știu, dar nu e asa ușor, cred ca am devenit dependent. Zice el cu capul în jos.
- Nu e nimic, o rezolvam noi și pe asta, doar am făcut fata decesului părinților noștri. Zic eu cu un zâmbet fals pe față după care ies din baie. Fiind grăbită, nu am fost atenta și m-am lovit de cineva. Era un băiat nou în școală, nu îl mai văzusem pana acum.
-Ehm, scuze, nu eram atenta. Zic eu stângace și dau sa plec. El ma prinde de mana și zice:
- e ok ; nici eu nu eram prea atent, apropo eu sunt Damon, Damon Salvatore. Sunt în oraș de puțin timp și mi-ar face placere sa îmi fac mai multi prieteni.
-Elena Gilbert. Si dacă vrei, poți sta cu mine și prietenii mei. Bonnie și Mat. Uite, sunt acolo în curte- și ii arat prin geam unde sunt cei doi care ma așteaptă.---------
Cam asta e începutul, încerc sa ma țin de poveste, dar îmi pun și imaginația la lucru.
Pupici, Diana
CITEȘTI
The Vampire Tears
FanfictionCei care ați văzut The Vampire diaries o sa recunoașteți povestea, dar nu e în totalitate la fel. E versiunea mea de poveste, cum mi-aș fii dorit ei sa fie. Numele o sa rămână aceleași. Distribuția la fel, cred. Dacă doriți sa vedeți cum e, arun...