expetation vs reality : morning routine

30 1 3
                                    

Expetation.
Ik word wakker en hoor de vogels fluiten , ik kijk op mijn telefoon er is nog genoeg tijd voor school.
Ik stap uit mijn bed en loop vrolijk naar de badkamer ik borstel mijn haar en er zitten geen klitten in (de droom van ieder meisje) ik was mijn gezicht en kleed me aan en dan loop ik naar beneden en ik maak me helemaal klaar.
Ik maak mijn ontbijt klaar en een broodje voor school dan ontbijt ik.
Ik loop naar boven en poets mijn tanden.
Ik kijk op mijn telefoon en zie dat ik nog genoeg tijd heb voor school dus ik ga naar mijn kamer en maak mijn bed op en doe mijn gordijn open.
Dan pak ik mijn tas in.
Dan kijk ik tv tot het tijd is om te gaan.
Ik kijk op de klok en zie dat het tijd is om te gaan dus ik pak mijn tas en trek mijn schoenen en jas aan.
En als laatste vertrek ik naar school.

Maar neeeee mijn ochtend gaat heeeeeel anders.

Ik word wakker van een vlieg op mijn neus dan kijk ik op mijn telefoon en zie dat ik over een kwartier naar school moet.
Ik stap snel uit mijn bed en dan val ik dus ik strompel snel naar de badkamer en ik borstel mijn haar , er zit een hele grote klit in.
Als ik klaar ben zie ik in de borstel een hele pluk haar zitten (zoals elke ochtend) ik was snel mijn gezicht en ren naar beneden.
Ik pak een zakje crackers en een pakje drinken en ik pak snel mijn tas in geen tijd om te ontbijten.
Ik kijk op de klok en zie dat ik nog 3 minuten heb.
Ik doe een pepermunt in mijn mond en pak mijn tas en ik ren als een idioot naar de deur.
Ik ren nog snel naar boven om mijn telefoon te pakken.
Dan ren ik weer naar beneden en val bijna van de trap ik ren snel naar de deur en trek mijn schoenen aan maar ik ben mijn sokken vergeten maar k heb geen tijd om ze te pakken dus ik doe maar zonder.
Ik ga snel naar buiten en eenmaal op school aangekomen kijk ik nog snel op mijn telefoon en wat zie ik................... HET IS ZATERDAG !!!!!!

Hehe eindelijk klaar dat was echt een lang hoofdstuk zeg .
Ps: ik wil een shout out doen naar : _CupCakeUnicorn_
Pss: we hebben de 400 oogjes bereikt yessss

Herkenbare DingenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu