Gașca de prieteni

448 39 0
                                    

Zorile se iviră din nou și o noua zi avea să inceapă, așa cum o aventură avea să ia contur pentru Edward.
Când a ajuns la școală, ii vazuse pe cei doi prieteni ai săi, Alex si Eva. Se duse la ei și le spuse
-Buna prieteni!
-Hei Edward, spuseră amândoi in cor. Ce faci?
-Bine, mulţumesc de intrebare.
Edward se intrebă in mintea lui:
" Oare Alex sau Eva pot fi elemente? Mai bine investighez."
-Și, Alex, aș putea să te intreb ceva?
-Sigur Edward, spune.
-Tu crezi in... lucruri paranormale? Sau in super puteri?
-Nu prea... de ce?
-Intrebam... dar tu Eva?
-Sincer, acest fel de lucruri imi plac, deci da, cred.
"Super! Eva s-ar putea să fie un element!"
-Dar ţi s-a intâmplat ceva ciudat vreodata?
-Ămm... nu... spuse Eva cu o nesigurantă in voce.
"Hmm... se pare că nu am destule dovezi ca să trag o concluzie... oricum este suspectă deocamdată"
-Hei, prieteni, aţi vrea sa mergem să bem un suc după ore? intrebă Alex.
-Da, de ce nu, răspunderă Edward si Eva.
Orele s-au terminat iar cei trei prieteni se indreptau către un bar. Edward se gândea:
"Aici pot să imi dezvălui puterile magice, deci trebuie să am grijă."
-Buna ziua! Vă rugăm, trei limonade. Sunteţi de acord?
-Da, raspunse Eva.
-Ămm... da... spuse Edward nesigur.
-Ok.
Peste 5 minute limonada sosi. Eva si Alex o savurau din plin, dar lui Edward ii era teamă. Puse incetișor mâna pe paharul cu limonadă și incepuse să bea. Ca să vezi! Nu se intâmplase nimic! Edward făcu un gest fericit si discret din mâini și deodată limonada din paharul lui bolborosi... iși dădu seama că ceva se intămplase, așa că gustă...
-Aaahh...! Auci...!
Limonada era fiartă!
-Edward, s-a intâmplat ceva? Il intreba Alex.
-Nu, nu, nu, nimic... "Uhh.. bine că nu au observat... trebuie să mă controlez..." iși spusese in minte Edward.
După ce iși terminară limonadele, se indreptară către casă, cu excepţia lui Edward, care a decis să o urmărească pe Eva să vadă dacă este un element...

Cele 5 ElementeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum