Investigarea...

489 44 3
                                    

Edward fugea cât de repede putea. Nu-l mai interesa de lumea care trecea pe lângă el. Fata din clasa lui care se uita ciudat la el mergea liniștită pe stradă. Edward nu o observase așa că din neatenţie se lovi de ea și amândoi căzură. Edward spuse:
-Iartă-mă! Nu am vrut să te lovesc, doar că mă grăbeam si...
-Nu-i nimic. Nu-ţi face griji, sunt bine.
-Ok. Hei, tu esti colega mea nouă, corect?
-Da,  eu sunt!  Încântată de cunoștință!  Ma numesc Eva!
-Frumos nume!
-Mersi. De ce fugeai așa?
-Ămmmm... păi... pentru că... intărziam la cursurile de karate.... da...
-Uau! Interesant! Bine, atunci te las sa te duci. Ne vedem la școală. Pa!
-Ăm.. pa!
Edward a început să fugă din nou. Peste 2 minute ajunge acasă. Incepe să se gândească la ce s-a intâmplat in parc și deocamdata a decis sa nu spună nimănui că el a fost motivul intâmplării din parc...
-Oare am puteri paranormale? Asta este imposibil! Nu poate exista așa ceva... poate ar trebui să incerc să mișc din nou apa...
Așa că umplu un pahar cu apă.
A incercat să facă un gest din mâini, iar apa a inceput să se ridice din pahar! Edward s-a speriat iar apa a cazut inapoi in pahar.
-Incredibil! Am puteri magice! Cum s-a intamplat asta? ...  Nuuuu, nu are cum!  Visez??  Ugh! Trezeste-te Edward,  hai! ...  Voi mai face un singur lucru.  Dacă se întâmplă iar,  atunci......
A incercat ceva mai interesant. S-a dus in baie și a umplut cada cu apă. A facut un gest din mâini mai amplu și a provocat un val! Edward a fost uimit!
-Nu visez...  E real!  Stai...
Edward se ciupeste... 😂
-AU!  ok,  gata!  Nu visez!  Ok...
A incercat să caute pe net câteva informaţii.
-Hmmm... cred că am gasit ceva
Pe site scria: Cele 5 Elemente. Elemente reprezintă ceea ce ne înconjoară.  Ele sunt: Apa, Focul, Aerul, Pământul și Lemnul.
-Interesant... oare... eu sunt elementul apă? ... pare nebunesc,  dar posibil... De ce? Când s-a întâmplat asta și cum?  Pentru ce am primit aceste puteri? Mi le-a dat cineva? Nuuu,  asta este imposibil...  De ce mi-ar da cineva puteri magice și cine ar putea să facă asta? Era ceva in apa de la dusul de aseară?  Atâtea întrebări ciudate fără răspuns! Oare sunt și celelalte elemente? Cred că voi incepe să investighez,  chiar dacă par nebun...
Și așa Edward și-a descoperit puterile. De-ndata ce va descoperi și celelalte persoane cu puteri,  se va forma echipa imbatabila ce o să învingă monstrul care a distrus Elementa...

Cele 5 ElementeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum