16 Septembrie-
Păşeam destul de apăsat pe holul lung şi întunecat al unei clădiri din suburbia Seoulului. Tocurile făceau un zgomot destul de asurzitor,în timp ce-
- Song Yunhyeong, 24 de ani, văzut acum două zile într-un club de la marginea oraşului împreună şi alţi doi prieteni, identitatea este,însă, încă necunoscută. Elo i-a surprins consumând droguri. Reputaţia sa, ca fiu al bine cunoscutului procuror, s-ar duce de râpă, nu?
Îmi dau ochii peste cap, vizibil deranjată de ceea ce mi se spunea. M-am săturat. Aceeaşi poveste zilnic. M-am săturat să îl aud zilnic vorbind despre greşelile copiilor celor bogaţi.
- Jung Yunho, 28 de ani, acum două săptămâni a fost surprins b-
- Oh, până aici. Mă opresc brusc din mers şi îmi întorc corpul către acel băiat care îmi spunea toate acele lucruri care, aparent, nu mă interesau. Un singur cuvânt dacă mai scoţi-
Nu am apucat să termin, deoarece tatăl meu a ieşit din birou, uşor enervat de ceea ce tocmai se întâmplase. "Ai avut nororc" mimez doar pe buze, uitându-mă la acel tip, pe care îl chema Kevin. Trag aer în piept şi îmi fac curaj să întru în biroul tatei. Mă opresc înfaţa biroului şi aşez în faţa lui o valiza neagră, grea, cu bani în ea.
- Poftim. Eşti mulţumit? Mama lui a făcut infarct când a auzit de o suma atât de mare de bani. Mă răstesc, privindu-l pe tata, vizibil enervată şi cu lacrimi în ochi. Îmi urăsc munca.
- Lasă ceea ce ţi-a spus Kevin, avem o treaba mult mai importantă acum.
- Cine mai e acum?
- Fiul preşedintelui Samsung.
-Tată..
CITEȘTI
Fuck You, Mr.President - The Blackmailer
FanficVad in intuneric o silueta subtire si imbracata in negru si simt cum picioarele incep sa mi se inmoaie, el trebuie sa fie fiul presedintelui.