2.

55 5 7
                                    

Zostałam nominowana przez aniaannazuzanna, oraz Terawiti, od których otrzymałam po piętnaście faktów. A potem była Force_Evv... xd otrzymałam od niej wspaniałe dziewięćdziesiąt trzy fakty do napisania. Tia. Czyli razem... sto dwadzieścia trzy. STO. DWADZIEŚCIA. TRZY. No ale ja nie podejmę wyzwania? Ja?

No więc jedziemy:
1. Mam na imię Kasia.
2. Nie lubię swojego imienia. Szczególnie kiedy ktoś zwraca się do mnie per: Katarzyna...
3. Dlatego wszyscy moi znajomi (i nawet niektórzy nauczyciele xd) mówią na mnie: Wiśnia, Wisienka itd. (to od nazwiska)
4. Mam marne 165 cm wzrostu.
5. Ale to tylko o 3 cm mniej od Mareczka. Xdd
6. Mieszkam w miejscowości o nazwie 'Góra'
"- Skąd jesteś?
- Z Góry..." XDD
7. Mam oczy dość niezidentyfikowanego koloru, coś między zielonym a niebieskim, które w środku mają refleksy... rudego.
8. Ta. Czyli można powiedzieć, że mam w połowie rude oczy... xd
9. Jestem brunetką.
10. Gdy byłam mała, zawsze chciałam mieć grzywkę... Więc sobie ją zrobiłam. Sama. Xdd I tak jakoś przetrwała aż do dzisiaj, ale ostatnio ją zapuszczam.
11. Mam na niej blond/białe/siwe pasemko. Naturalne.
12. Znajomi śmieją się ze mnie, że już siwieję...
13. Ogólnie wszyscy lubią się nade mną znęcać. ;__;
14. A w szczególności mój były już nauczyciel od wuefu. Zawsze kiedy graliśmy w siatkówkę szedł do przeciwnej drużyny, zawsze w wygrywał, a potem zawsze się ze mnie nabijał, że nie umiem grać. ;--; Ogólnie przez dwa lata toczyliśmy wojne. Xd
15. Ubieram się na kolorowo, bo jakoś czarny do mnie nie przemawia i nienawidzę butów na obcasie - trampki forever.
16. Potrafię spędzać całe dnie przed telewizorem, oglądając sport.
17. Nie opuszczam żadnego ważnego wydarzenia sportowego, chociażbym miała nie spać całe noce...
18. Co od jutra stanie się faktem bo rozpoczynają się Igrzyska. ♡
19. Kiedy oglądam jakikolwiek finał imprezy w piłkę nożną, mogę być pewna, że drużyna, której kibicuję, przegra.
20. Mam tak od Euro2012. Nieważne czy to Mistrzostwa Świata, Europy, Liga Mistrzów, Europejska, Copa America, Puchary, czy Superpuchary... Oglądam? - Moja drużyna przegrywa.
21. Tak było chociażby z ostatnim Euro, gdzie przegrały moje Francuziki. Albo z reprezentacją Argentyny, którą uwielbiam, a która przegrała trzy ostatnie finały (za kazdym razem oglądałam i im kibicowałam).
22. Ogólnie sportem interesuje się od baaardzo dawna.
22. Zaczęło się od piłki nożnej, a potem... no cóż... a potem było wszystko: siatkówka, MotoGP, piłka ręczna, lekkoatletyka, tenis, biathlon... po prostu wszystko co transmitują w TV i co mogę obejrzeć. Xd
23. Jednakże moją największą miłością jest MotoGP. ♡
24. Na pierwszy wyścig, który obejrzałam, przełączyłam przez przypadek. A było to bodajże podczas GP Hiszpanii w 2014 roku, czyli ponad dwa lata temu.
25. I od pierwszego wejrzenia zakochałam się w Mareczku i jego motocyklu. (i tyłeczku XDD) ♡
26. Tak mi zostało i... pogarsza się.
27. A on jest... inny. Xd Potrafi mieć wypadek na motocyklu, jadąc z prędkością ponad 300km/h i nic sobie nie zrobić i potrafi złamać sobie rękę wywracając się na... rowerze. #fucklogic
28. Ja za to jestem okrutna...
29. Potrafię przejechać własną siostrę. Rowerem... Bądź dwa razy prawie złamać jej nos.
30. Jestem też niestety straszną niezdarą...
31. Przykładowo: kiedyś wchodząc do szkoły zaliczyłam spektakularną glebę.
32. Jadąc na rowerze (ktoś chyba powinien mi tego zakazać) nie wyhamowałam i przywaliłam w bramę. I bo to raz...
33. Skręciłam sobie kostkę wysiadając z autobusu... I tak dalej...
34 Psuję większość rzeczy, które trafią w moje ręce, a zwłaszcza te, które niby chcę naprawić.
35. Na przykład moje słuchawki. (Nawet nie wiem którą to już parę) I telefon.
36. Mam całkiem niezłą orientację w terenie.
37. I dosyć szybko potrafię lokalizować rzeczy, których szukam.
38. Co się bardzo przydaje, bo niestety często zapominam gdzie co kładę. Za często.
39. <---- Luis - Always in our hearts [*] ♥♡
40. Nie mam psa, ale za to mam dwa koty. ♡
41. Nie boje się ciemności. Więcej nawet - uwielbiam chodzić w nocy po dworze.
42. Ostatnio opaliłam sobie twarz. A raczej połowe. I nie wygląda, to zbyt dobrze. Xd
43. Moje okulary przeciwsłoneczne zawsze wplątują mi się we włosy, przez co sporo już wyrwałam.
44. Jeszcze trochę i będę miała łysy placek na czubku głowy. Xd
45. Nigdy nie zabijam niewinnych stworzeń. Nawet robaków.
46. <---- Tego numeru nie cierpię. Bardzo. Bo Rossi.
47. Od września idę do liceum.
48. Na mat-fiza - matma forever. ♡♥
49. Kocham uczyć się języków obcych, co się bardzo przydaje.
50. Ostatnio byłam na ŚDM, w jednym sektorze z Włochami.
51. I jako jedyna z naszej grupy potrafiłam się z nimi dobrze dogadać po angielsku - robiłam za tłumacza. Xd
52. Uwielbiam szalonych, nienormalnych ludzi z ogromnym poczuciem humoru, co przekłada się na moich ulubionych sportowców.
53. Marc Márquez - facet, który ma chyba najbardziej szalone pomysły w całej stawce MotoGP. A co najlepsze, zawsze wychodzi mu to na dobre. ♡
54. Albo taki Jenia Grebennikov, który należy do osobników, którym uśmiech nie schodzi z twarzy przez 99% swojego życia. ♡ (Tak jak i zresztą wyżej wymieniony Mareczek i pan o którym przeczytacie poniżej. xd)
55. Kolejny z moich ulubieńców to Nikola Jovovic, na którego po raz pierwszy zwróciłam uwagę, gdy podczas meczu, na boisku (w żartach), sprzedał kopa swojemu koledze z zespołu. I z każdym kolejnym meczem, w którym go oglądałam, utwierdzałam się w przekonaniu, że normalny to on nie jest. Xd ♡
56. WŁAŚNIE SIĘ DOWIEDZIAŁAM, ŻE Force_Evv ŻARTOWAŁA I WCALE NIE MUSZĘ PISAĆ TYCH 93 FAKTÓW.
57. Za późno. ;__; już tyle napisałam, że się nie poddam. Xdd
58. Niedawno zaczęłam się uczyć hiszpańskiego, niemieckiego uczę się od sześciu lat, a w planach mam jeszcze francuski i włoski.
59. Nie mam kompletnego pojęcia co chce robić w przyszłości.
60. Ale chyba coś związanego ze sportem. (I dlatego poszłam na mat-fiza... XDD)
61. Od dobrych kilku lat nie byłam chora. (nie licząc przeziębienia)
62. I przez kilka lat z rzędu miałam stuprocentową frekwencje w szkole.
63. Należę do pewnego rodzaju stworzeń o nazwie Leniwus Pospolitus. Xdd
64. Mam dziwny zwyczaj nadawania imion przedmiotom. Xd
65. Przykładowo mój plecak ma na imię Marian, a moja ulubiona piłka do siatkówki w szkole - Stefan.
66. Kocham grać w siatkówkę, ale niestety mój wzrost niezbyt mi na to pozwala...
67. Skaczę też w dal i jestem Mistrzynią Powiatu Młodzików. (Bosz, jak to brzmi. Xdd)
68. Od niedawna zaczęłam też praktykować trójskok.
69. Uwielbiam biegać. ♡
70. I grać w piłkę nożną... i ręczną... i siatkówkę plażową... i od niedawna nawet w koszykówkę - ogólnie po prostu kocham uprawiać sport.
71. I prócz skręconej kostki, wybitych palców i naciągniętego mięśnia, nie miałam jeszcze żadnej poważniejszej kontuzji.
72. Nigdy też nic sobie nie złamałam. (Co jest bardzo dziwne, biorąc pod uwagę mojego pecha)
73. Prócz różowego uwielbiam jeszcze czerwony, niebieski i zielony.
74. I większość moich rzeczy jest w tych właśnie kolorach.
75. Jestem osobą bardzo niecierpliwą...
76. Nie lubie usiedzieć w jednym miejscu przez dłuższy czas.
77. Kiedy gdzieś idę i usłysze muzykę, zaczynam tańczyć. Xdd a przynajmniej wykonywać dziwne ruchy. Nie mogę się powstrzymać. ;p
78. Ostatnio zastanawiałam się nad sensem życia podczas układania klocków lego.
79. I nic nie wymyśliłam. Xd
80. Uwielbiam biegać boso w deszczu. I nie tylko w deszczu.
81. Kiedyś moje stopy będą tak twarde, że nie będę musiała nosić butów - jak kurde Cejrowski. Xdd
83. Jak na szesnastolatkę zdecydowanie zbyt bardzo lubię oglądać bajki. Xd
84. Codziennie oglądam Pingwiny z Madagaskaru ze swoim ośmioletnim bratem. ;p I kocham 'Zaplątanych'.
85. Jestem osobą bardzo zmienną w nastroju.
86. Rano potrafię cieszyć się ze wszystkiego, by po południu wściekać się na każdego w pobliżu, a wieczorem płakać z byle powodu.
87. Jednym z najsmutniejszych dla mnie w tym roku dni był trzeci czerwca, kiedy to podczas Gp Katalonii zginął jeden z moich ulubionych zawodników Moto2 - Luis Salom.
88. Dowiedziałam się o tym przed występem na scenie i zaczęłam ryczeć wśród tych wszystkich ludzi się tam znajdujących.
89. Teraz wystarczy, że zobacze jakiekolwiek jego zdjęcie, a mam łzy w oczach. Nie wspominając o tych wszystkich filmikach ku jego pamieci. Po prostu nie mogę tego oglądać.
90. Ogólnie niestety jestem osobą strasznie wrażliwą.
91. Kiedy mam zły dzień potrafię płakać, gdy ktoś zabije muchę. Ta. Muchę.
92. Kiedy jestem wściekła, również ciekną mi łzy. Xd Widocznie mam ich za dużo.
93. I jeee! Dobiłam do dziewięćdziesiątki trójki. ♥ Mareczku aj lof ju. Xdd
94. Z ponad tysiąca moich piosenek w telefonie umiem całe teksty ponad połowy.
95. Jestem zakochana w głosie Dana Smitha z zespołu Bastille. ♡ (I w samym Danie też. xd)
96. Lubię śpiewać. Nawet należę do chóru i występowałam w filharmonii.
97. Sama z siebie uczę się grać na keyboardzie. Umiem już kilka piosenek.
98. Ale ostatnio spalił mi się zasilacz i nie mogę grać. Miło. Xd
99. Lubię oglądać Wspaniałe Stulecie. :p Strasznie wciągające.
100. Dwukrotnie byłam na meczach siatkówki. Xd
101. Nawet mam w dorobku osobiście zdobyty autograf Srećko Lisinaca i kilka zdjęć.
102. Planuje kiedyś pojechać na wyścig MotoGP.
103. I wyjść za mąż za Mareczka. Xdd
104. Od momentu przestawienia zegarów na czas letni, nie potrafię zasnąć przed północą.
105. Nienawidzę zakupów. A szczególnie przymierzania ubrań. Po prostu mnie to męczy.
106. Chyba że chodzi o kupowanie słodyczy. To wtedy pierwsza pędzę do sklepu. Xd
107. Zjem i wypiję wszystko co słodkie.
108. Herbatę (nawet owocową) słodzę co najmniej pięcioma łyżeczkami cukru, a kawy nie tknę.
109. Totalnie nie umiem gotować. Wszystkie próby, które podejmuję nie wychodzą mi. Delikatnie mówiąc.
110. Nie potrafię jeść jak normalny człowiek. Połowa tego co jem ląduje na moich ubraniach.
111. Potrafię kogoś skrzywdzić za kawałek czegoś słodkiego.
112. A biada temu kto zje jakiegoś mojego słodycza. Nie lubie się nimi dzielić. Xd
113. No chyba, że chodzi o gorzką czekoladę. To wtedy możecie się wypchać, bo jej nie lubię.
114. Nie prowadziłam zeszytu od matmy, siedząc w ostatniej ławce i spałam, bądź nie uważajałam na lekcjach. (Aż miesiąc przed końcem roku moja nauczycielka przesadziła mnie do pierwszej ławki. Na tydzień. Bo potem zwiałam z powrotem do siebie)
115. Mimo to miałam 100% z egzaminu gimnazjalnego. Xd
116. Notorycznie spóźniam się na autobus, ale mam to szczęście, że mój kierowca zatrzymuje mi się po drodzę. :p
117. Jestem bardzo niezdecydowanym człowiekiem i wszystko robię na ostatnią chwilę.
118. Mam zwyczaj robienia znajomym obciachowych zdjęć, a potem szantażowania ich nimi. Xd
119. Nałogowo czytam książki. Kiedy znajde kilka fajnych, potrafię czytać nawet po jednej dziennie. Codziennie.
120. Przeczytałam chyba wszystkie książki z biblioteki i mnóstwo ebooków.
121. Za nieco ponad tydzien wyjeżdżam do Holandii.
122. Mam zryte poczucie humoru i jeszcze bardziej zryte teksty, przez co moi znajomi zazwyczaj nie mogą ze mną wytrzymać i kilka razy dziennie mi mówią, że jestem debilem.
123. Godzinami potrafię rozprawiać na temat sportu, nawet jeśli nikt mnie nie słucha. Xdd

THIS IS THE EEEND!!! XD
Yeah! Udało się. ^^

Teraz nadszedł ten moment kiedy powinnam kogoś nominować, tak? Ciekawe kogo...
Dobra. Nie jestem mściwym człowiekiem.
A może jestem?
Ehh, Force_Evv ciesz się, że mam dzisiaj dobry humor... ;p
Dziękuje za uwagę. Xd

Nominacje Itp... ;DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz