Обикновен живот... за сега

30 2 1
                                    

Мери и Дани ( брат и сестра - близнаци) са на 13 години и живеят в Ню Йорк заедно с родителите си и по-голямата си сестра (19г.). В съседния апартамент живеят семейството на вуйчо им (той, жена му и трите му деца Софи - 8г. , Дея - 5г. и бебето Боги). Братовчедите се разбираха чудесно.
Мери и Дани имат много силана връска. Винаги са заедно и си делят една стая. Може някои хора да се изненадват че 13 годишно момиче и 13г. момче си делят една стая, но за тях е напълно естествено (дори понякога спят в едно легло).
Веднъж Мери и Дани бяха излезли на вън до късно и на връщане към вкъщи се пресрешнаха. Минаха по една малка уличка:
-Дани -Дали беше добре да минаваме от тук?
-Мери -Ако не искаъш нашите да мрънкат че сме закъснели продължаваме.
-Дани -Мама казва че е опасно тук.
-Мери- Споко принцесо. Ще ви браня -каза с насмешка
Те продължиха с бърза крачка по уличката,мо видяха нещо което толлпва ги оплаши че не можеха да помръднат. Близо до тях стояхо група тинейджъри (около 16г.). Всички бяха въоръжени. Едното момче заби меча си в едно ужасяващо създание.
Близнаците бяха твърде уплашени дори да пищят. Просто бяха замръзнали на място и гледаха втренчено.
Покрай тях мина една жена, а тя дори не забеляза въоръжените тинейджъри. Групичката тинейджъри видя че ги гледат (стрнно но бяха много учудени че близнаците ги виждат). Те се прибижиха до 13 годишните.

Ловци на сенкиDonde viven las historias. Descúbrelo ahora