Începutul

23 3 0
                                    

Hei! Sunt Vanessa si.. *PE BUNEE? UGH!! Abbey!! Nu crezi ca ai întrecut măsura de data asta? Nu era de ajuns că m-ai trezit cu trompeta aia ieri dimineață? Chiar era necesar să mă trezesc în curtea din spate astăzi? Pf.. ce ai spune de puțină maturitate?!*
Mă rog.. Sunt Vanessa Stone ,o adolescentă de 17 ani din Dallas,iar nesuferita care se ține de farse cu mine este Abbey,geamăna mea. E o ciudată. Nu mă suportă deloc..chiar dacă "împărțim" aceeași față,suntem diferite rău de tot.. adică,ea e genul ăla de scorpie fără suflet care încearcă să mi facă mie viața un calvar..doar pentru distracția ei de zi cu zi,iar eu sunt genul de fată sufletistă și ambitioasa,mhm..uneori prea vorbăreață..Da e ok! Cica oamenii ca mine nu se plictisesc prea des..
Eu și Abbey ar cam trebui să ne grăbim,daca nu vrem să întârziem chiar din prima zi la noul liceu.
De ce mergem noi la un liceu nou? Păi.. cel vechi a fost demolat pentru că prea multe cazuri stranii au avut loc acolo. Pf,orasul nostru e cam straniu..si cam uitat de lume în ultima vreme,dar m.am obișnuit ..Am o gașcă super tare de prieteni aici.. o sa ii cunoașteți pe parcurs pe fiecare,oricum.
Ce naiba? Când s.a făcut ceasul 8:30? Trebuie să revin cu picioarele pe pământ cât mai repede.

Mă dau cât mai repede jos din patul foaaarte frumos așezat pe gazonul din curte si ma grăbesc în casă ..ca sa vezi! Abbey era deja aranjată si machiata.. cu o geanta scumpa pe braț, niște ochelari de soare la ochi si telefonul în mână ca altfel nu se putea.
-Vanessa,"drăguțo",vezi ca am ars puțin nouă ta bluza alba cu ondulatorul!
-Ce ai făcut? Nu cred!! Ești cea mai îngrozitoare sora! Ieși odată din camera mea și să nu mai intri aici vreodată!
-E,hai,calmează-te,nervoaso! Încă ceva.. vezi ca ti-am luat eu inelul de pe noptieră! Oricum tu nu ai cu ce să-l asortezi.. hai te-am lăsat!
În acel moment am țipat la ea si la prima mișcare pe care am făcut-o,inelul de pe degetul ei a căzut.. Incredibil! Nu știu ce a fost aia.. dar știu doar că am reușit să îmi recuperez inelul și asta doar cu un mic gest făcut la nervi..sigur astăzi va fi ziua mea norocoasă!
Abbey a coborât scările și a plecat la liceu șocată după incidentul de mai devreme..bine ca am scăpat de ea.
Dar,bate cineva la ușă? Am mers repede să văd cine ar putea bate așa de tare in ușă la ora asta.
Am deschis ușa .. dar am rămas blocată fără să mai apuc să zic ceva!
CRED CA M.AM ÎNȘELAT CÂND AM SPUS CĂ AZI VA FI ZIUA MEA NOROCOASĂ. :|

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 05, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Începutul de după sfârșitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum