Part is 1

969 69 2
                                    

" Ah.. မိုး ​ေတြ ႐ြာလာျပန္​တာလား "

ကြၽန္​​ေတာ္​ ျပတင္​း​ေပါက္​မွန္​ကို စိတ္​ရႈပ္​စြာ ​ေငးၾကည့္​့ရင္​း သက္​ျပင္​းခ်လိုက္​မိတယ္​ ..

"waiter .. coffee pls"

ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို လက္​ညိဳး​ေလး​ေထာင္​ၿပီး လွမ္​း​ေခၚတဲ့ လူအသံကို မၾကားခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​ရင္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ ျပတင္​း​ေပါက္​မွန္​နား ​ေျပးကပ္​လိုက္​တယ္​ ..

" မိုး႐ြာရင္​ အိမ္​ကို ဘယ္​လိုျပန္​ရပါ့ "

"Hey ! Waiter with V shape line "

​ဘာလား .. ဟ

ကြၽန္​​ေတာ္​ .. ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ​ေခၚ​ေနတဲ့ လူကို ဆတ္​ခနဲ လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့ .. အသားခပ္​ညိဳ ညိဳ ခပ္​သန္​႔သန္​႔လူငယ္​တစ္​​ေယာက္​ ..

လူၾကည္​့​ေတာ့ ကိုရီးယား ရုပ္​ရယ္​ပါ .. ဘာမ်ား အဆန္​းတၾကယ္​ အဂၤလိပ္​လို လာမႈတ္​​ေနရတာတံုး .. စိတ္​ပ်က္​စရာ ..

ကြၽန္​​ေတာ္​ ခႏၶာကိုယ္​ကို ဆတ္​ခနဲ ျပန္​လွည္​့လိုက္​ရင္​း .. ထိုလူကို ​ေက်ာ​ေပးပစ္​လိုက္​တယ္​ .. လက္​ထဲမွာ waiter ​ေတြကိုင္​တဲ့ လင္​ပန္​း​ေလးက ပိုက္​လ်က္​သား ..

မိုး႐ြာလို႔ စိတ္​ရႈပ္​ပါတယ္​ ဆို​ေန .. သူက တစ္​မ်ိဳး ..

"Appa ကလည္​း ဒီ​ေန႔မွ ကားမ​ေပးလိုက္​ဖူး ကြာ .. မိုး႐ြာထဲ လမ္​း​ေလ်ာက္​ျပန္​ရင္​​ေတာ့ . ငါ့ရဲ႕ Milk skin ​ေလး ႐ြံ႕လူးရခ်ည္​ရဲ႕ .. "

"Hey !! Hello !! Waiter!!! Coffee pls!! "

ကြၽန္​​ေတာ္​ပုခံုး ကို လႈပ္​ရမ္​းၿပီး ထိုအသားခပ္​ညိဳ ညိဳ လူက ​ေဘးနား တ coffee ထဲ coffee ​ေန​ေတာ့ ..

" ဘာလဲဗ်ာ !! အာ့​ေလာက္​စြပ္​​ေအာ္​မ​ေနနဲ႔ .. ကြၽန္​​ေတာ္​ နားမကန္​းဘူးဗ် !! "

" I want coffee !!! "

" No coffee anymore!! Get out !! bye bye "

ကြၽန္​​ေတာ္​ ထိုလူကို မ်က္​​ေစာင္​းႀကီး ထိုးပစ္​လိုက္​ရင္​း သိသမွ် မွတ္​သမွ် ​ေလးနဲ႔ အဂၤလိပ္​လို မႈတ္​ပစ္​လိုက္​တယ္​ ..

ထိုလူက​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေျပာကို တအံ့တၾသ ​ေငးလို႔ ..

" Let Me Hold Your Hand "Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt