(Medyada Nurgül var)
Yarının çok uzun olacaģı kesin. Fakat sorun varki ben Aras'la napıcam? Bunun kafası hiç benle uyuşmuyor. Hareketleri bile...
-Kedicik bu akşam seni arkadaşlarımla tanıştırıyım mı?
Gözlerimi devirip Aras'a baktım. Aras'ın arkadaşlarından ne çıkar ki?
-Aras senin arkadaşların Allah bilir yav-
Büyük ellerinle ağzımı kapatmasıyla şok oldum.Çünkü Aras'da tedirgin di.
-Kedicik bu dediklerini kimse duymasın. Benim arkadaşlarım-sesini daha da kısarak- yavşak değil kötüler. Hemde tahmin edemiyeceģin kadar.
Yutkunmadan edemedim. Aras bile korkmuşsa düşünemiyorum bile.Ellerini ağzımdan çekince derin bir nefes aldım. Ama kötüler ise belki bende onlardan birşey öğrenirim.
-Olur . Nerde buluşturacaksın?
Önce etrafa baktı. Anlamadım ama neyse. Yakınımız da biri olmayınca tekrar bana baktı. Sandalyesini yanıma azıcık daha çekip eģildi.
-KORKMAZ barında.
Ağzım şaşkınlıkla açıldı. Birincisi oraya öyle herkes giremez. Ve cesur olması gerek. İkincisi bar ne ya barda ne işimiz var?
-Lan salak mısın? He oraya gidelim de sıçsınlar ağzımıza. Olmaz bar hem orası.
Bu kafayı yemiş olmalı. Oraya gitmek gerçekten yürek ister. Alay eder gibi yüzüme bakıp kıkırdadı.
-Ne o yoksa korktun mu kedicik?
İşte beni tam üzerinden vurdu. Ben hiç birşeyden korkmam.Korkmam için orta da bana zarar verecek bir şey olması gerek. Gaza getirmek için dediğini anlasam da genede kaşlarımı havaya kaldırıp muzipçe güldüm.
-Ah canım ya ben mi onlardan korkucam.
Bana doğru eğilip kulaģıma dogru fısıldadı. Her ne kadar yakın olsak da umrum da deģildi zaten.
-O zaman kedicik akşam 8.30 da seni evinden alırım. Çok aćık giyinme yoksa kaparlar.
Gözlerimi kırpıştırıp doğruca yüzüne baktım. Gerćekten bunlar birşey yapmasınlar?
-Aras bir şey yapmazlar dimi?
Koca bir kahkaha koyuverdi. Gözünden yaşlar akana kadar güldü. Ben ise sinir olmuş bir şekilde ona bakıyorum.
-Ah bebeğim bu kadar korkma. Orası benim arkadaşımın yeridir. Sadece sen düzgün seyler giy.
Gerçekten mi ya? rezil oldum tüh.
-Bak şimdiden diyim. Eğer bana orospu vesare sürtük gibi davranırsalar dalarım valla.
Yüzünde sıcak bir gülümseme oldu. Sevdim bu işe be.
-Benim yanım da demezler.
Tam birşey dicektim ki zilin çalmasıyla sustum. Bu konu kapanmıştı artık. Lakin bir sıkıntı var ki. Ben sigara ya da içki kokan yerlede fazla duramam. En fazla yarım saat fazlası zarar oraları hep kusarım.
Sandalyeden kalkıp çantamı arkama taktığım gibi yürümeye başladım. İlk yarıya gireceğiz ve zaman nasıl gećti bilmiyorum. Derslerim iyi ama daha da iyi olabilir di. Ah benim salaklıklarım hep..
Merdivenlerden yukarıya çıkarken ilk dersimizin ne olduğunu aklıma getirmeye çalışıyorum.Keşke hiç hatırlamasaydım. Fizik ne ya? Sabah sabah fizik mi çekilir?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk mı var?
RomanceYüzüm de ki mutlu gülüşler soldu. Yağmur yağıyordu..Gök yüzüne çevirdim kafamı. Hayret ettim kendimden. Onları nasıl unuturum? Onlar benim hayatımdı.. -Sıfatsıza bak sen.. Yine ne oldu? Arda'nın sesi bütün dikkatimi daģıtmaya yetti.Önceden sevdiğim...