Annem!

95 3 1
                                    

Ve sonunda aslılara gelmiştim kapıyı yavaşca caldım aslı bana bakarak hemen beni içeriye aldı.
Aslı- Annemle, babam dışarı cıktılar ve ben evde tek kaldım ve cok korkuyorum ezgi sanırsın evde benden başkasıda varmış gibi dedi titrek bi sesle.
Ezgi- Ya aslı korkacak bir şey yok ben geldim işte hem evde senden başkasıda yok korkma ben yanındayım dedim ve sarıldım aslıya.

Mutfaga gidip bir kaç bir şey yemek için dolabı actım ki o anda kapı caldı aslı içerde en sevdigi dizisini izlerken ben kapıya bakmıştım.
Ki aslının annesiyle babası gelmişti hoşgeldiniz diyerek içeri buyur ettim; şeyy aslı biraz korkmuşta beni cagırdı bende yanına geldim dedim .
Ve aslıya sarılıp evin yolunu tuttum binanın önüne gelmiştim her zaman ki gibi leyla teyze gene bagırıyordu ansızın asansöre binip 3'e bastım 3. Katta oturuyorduk. Kapıyı caldım acan yoktu seste gelmiyordu acaba annem komşuya felan mı gitmişti yada uyuya mı kalmıştı ?

Ah keşke anahtarımı alsaydım!
Kapıyı hızlıca calmaya başladım ve hala ses yoktu. Merdivene oturup bi köşede annemin kapıyı açmasını bekledim.

Saat 12 olmuştu ve asansör 3'e geliyordu İnşallah beni kurtarıcak biridir dedim kısık bi sesle.
Ve gelen babamdı;
Babam- kızım burda ne geziyorsun sen ?
Ezgi- Annem kapıyı acmıyor baba 2 saattir burda bekliyorum ne bi ses nede kapıyı acan oldu.

Babam anahtarı cebinden cıkarıp kapıyı açmıştı.

Oda neydi yerde kan vardı.
Olamaz ne olmuştu anneme?


Devamı sonra. :)

Yaş 17Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin