Yaş 17

115 4 2
                                    

Yerler boylu boyunca kandı.
Annem yerde yatıyordu her tarafı kan içindeydi sarılıp hıckıra, hıckıra aglamaya başlamıştım içimdeki boşluk hiç bir şey hissedememe duygusu cok kötüydü başımdan kaynar sular akıyordu bir yandan avazım cıktıgı kadar bagırıyordum, bi yandan aglıyor bi yandan ellerimi sıkıp duvarlara vuruyordum.
Ambulansın gelmesiyle bagırışlarım dahada yükselmişti. Aslının ailesi ve  aslı gelip beni alıp bugünlük kendilerinde kalmalarını arz etti. Ben de onayladım beni evlerine götürdüler ama kafamda deli sorular vardı.

Annem nasıldı?
Ya babam ?
Bunu kim yapmıştı?
Sadece sorularla yüzleşiyordum aslı bi yandan beni teselli ederken telefon caldı.

Babamdı evet;
Babam cok kötü bi ses tonuyla öldü dedi. Bunu duyduktan sonra dünyam başıma yıkılmıştı ve sinir kriz geçirmiştim.
Gözümü actıgımda evimizdeydim sanırım babam beni eve getirmişti gözümü acar acmaz yavaşca kalkıp bunun bi rüya olduguna inanmak için annemin odasına gittim ne annem ne de babam vardı evet galiba rüya degildi gercekti göz yaşlarım ard arda akarken salondaki ışıgı farkedip. Salona gittim babam koltuga oturmuş elini başına koyup düşünüyordu.
Yanına gittim ve babama sarıldım ve göz yaşlarım ard arda akmaya devam etti babamda başımdan öpüp bana
Güzel kızım,
Bundan sonra sen bi yetişkinsin her şeyi az cok farkına varırsın nerde ne yapacagını bilirsin 17 yaşındasın artık ve biliyorsun ki artık bu yola iki kişi devam edecegiz annen öldü demesiyle ikimizde hıckıra hıckıra aglamaga başladık.

Artık bir genc kız olarak cok sorumluluk üstlenmiştim annemi bi anda kaybedişim beni cok ama cok yıkmıştı ..

Yaş 17Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin