Pov Cande:
Er werd aan de deur gebeld en ik deed open. Ruggero is naar zijn opname van Soy Luna. Ik hoop dat hij niet iemand anders leuk vind. Zoals gezegd ik deed open en het was Alice die er was. Ze was wel verdrietig.
Cande:Hey Alice,wat scheelt er?
Alice:*snik*Ik moest m'n moeder alleen achterlaten bij m'n vader.
Cande:Wat doet je vader dan tegen je moeder?
Alice:*snik*Hij slaat haar en schopt haar.
Ik wist wel dat er iets niet klopte tussen Tini met al die gewonde plekken.
Cande:Maar meisje toch. Kom is hier.
~Ze knuffelen en Alice begon te huilen~
Cande:Je moeder heeft me laten weten dat je een tijdje bij ons mag wonen.
Alice:Ik weet het.
Pov Alice:
Ik praatte wat met Cande. Ik mag haar altijd zo noemen. Ineens was Stella helemaal naar me toe gerend.
Stella:Alice!!! Ik ben zo blij dat je er bent zodat ik niet meer met me zusje een verhaaltje moet voorlezen.
Cande:Stella, dat is niet bepaald aardig wat je zei over Andrea.
Ik had mijn beste vriendin ook al gemist. Ze is een soort zusje van me. Ineens moest ik weer al huilen.
Stella:Alice,wat is scheelt er?
Alice:Ik mis m'n moeder.
Stella:Ik weet zeker dat je haar weer terug zult zien.
Alice:Thanks
~Bij de opnames van Soy Luna
Pov Ruggero:
Ik ben al maanden bezig met de serie Soy Luna. De opnames. Ik weet niet of ik nog wil verder gaan met mijn rol als Matteo. Maar wat moeten ze doen zonder het personage Matteo? Sinds de laatste tijd ben ik erg weinig thuis. Ik heb niet zoveel tijd voor m'n kinderen en ook niet voor Cande. Agustin kwam bij me.
Agus:Hey Ruggero.
Rugge:Hey Agus.
Agus:Wat is er aan de hand?
Rugge:Het worden me allemaal teveel.
Agus:Wat word je teveel?
Rugge:De opnames worden me teveel.
Agus:Denk je eraan om te gaan stoppen met Soy Luna?
Rugge:Ik denk het.
Agus:Gast,ben je niet een beetje te ver? Als jij stopt hebben we geen Matteo meer.
Rugge:Dat weet ik ook wel maar ik wil m'n eigen weg volgen. Ik ben volwassenen. Ik heb kinderen een vrouw.
Agus:Ik accepteer je beslissing.
Rugge:Bedankt.
Pov Ruggero:
Ik ga naarJorge en ik zeg tegen hem dat ik wil stoppen met de serie.
Jorge:Maar Ruggero dat kun je toch niet maken. We zijn nog lang niet klaar met de 2de seizoen.
Rugge:Maar ik wil m'n eigen weg volgen. Ik heb kinderen een vrouw en mijn beslissing staat vast. Ik stop met de serie
De anderen hadden het ook gehoord.
Cast:Wat!!!
Karol:Ruggero dat kun je toch niet maken. We hebben je nodig.
Valentine:Wie word dan de nieuwe Matteo?
Rugge:Sorry jongens maar mijn besluit staat vast.
Pov Ruggero:
Ik ging uit de opname en was onderweg naar huis. Ik ben aangekomen en ik zag Alice en Stella televisie aan het kijken.
Rugge:Lieverd ben thuis.
Stella:Papa!!!
Rugge:Dag Stella.
Cande:Hey schat.
Rugge:Hey.
*Kus*
Alice:Hallo Ruggero.
Rugge:En daar heb je me lievelings meid. Hoe komt dat je hier bent?
Alice:Ik moest van m'n moeder een tijdje bij jullie wonen en zij is nog bij m'n vader. Hij mishandeld haar teveel. Ze wordt bijna verkracht.
Ik wist wel dat er iets niet met Peter klopte. Ik haat hem zo. Wat ik liever zou doen is hem al klappen gaan geven.
Alice:Maar ik wil er echt niet over praten.
Rugge:Liefje, mag ik je even spreken in de 2de woonkamer?
Cande:Is goed
~In de 2de woonkamer
Rugge:We moeten Jorge,Diego en de rest inlichten dat Peter niet te vertrouwen.
Cande:Het spijt me zo vreselijk dat ik je niet geloofde over Peter.
Rugge:'t Is al goed.
Ruggero kust Cande
Pov Cande:
Ruggero kuste me. Ik hoorde dat Andrea wakker was. Ik verschoonde haar luiers en ze ging wat in haar baby box spelen.
JE LEEST
10 Years Later In The Future
NezařaditelnéHoe is het in het echte leven buiten Violetta? Herinneren ze elkaar nog? Is er opnieuw wraak? Gaat Jortini ooit samen komen? Deze vragen lezen jullie in mijn gloednieuwe verhaal. Lees ook Violetta 4 en Violetta's Life stem er ook op xxx.