Seviye 8

2.3K 73 110
                                    

-Vay azimli cocugumuzda gelmis. Yine 2 soruyu cikarmissin ayip degil mi simdi bu yaptigin ? Ben burda eglenmek icin seni yormaya senin sorulari bilemeyip sinir krizi gecirmeni gormek istiyorum. Neyse zaten onlarida basaricam bana cevap icin yalvaracagin gunleri yakin zamanda gorucegim. Neyse bilemedigin soru vardir belki al cevaplar sana kurban olsun :)

Cevaplar

1- Elektrikli trende duman ne arasin ? Bosver yonu be kanka soru bozuk.

2- Otobus soforu sen olduguna gore cevabi benim vermeme gerek yoktur diye dusunuyorum.tabi sende benim gibi aynadan cekiniyorsan hak verebilirim sana :)

3-sayi artiyor diye dakikada artmaz :) 100 kedide 100 fareyi 1 dakikada yer.

-cevaplar bunlar ama sen zaten bunlari biliyorsun. O zaman yeni sorumuza gecebiliriz. Evet sorumuza. Bu sefer 3 soru sormucam. Birazda seni dedektif yapip cinayeti cozebilecek misin ona bakicaz. Guzel bir soru ama simdi senin saglam dedektifligin tutar diye mini bir soru daha ekliyeceyim sirf senin iyiligin icin tabikii :))

Seviye 8 ★★

Yagmurlu bir gecede gorkemli koskte bir cinayet islenir.polisler cinayeti isleyenin koskte olan birinin yaptigini bilmektedir.dedektifler evdeki herkesi sorguya ceker ve sorgularda su sekildedir;

Asci : ben mutfakta yemek pisiriyordum.

Bahcivan : ben bahcede cicekleri suluyordum.

Kurbanin esi : ben odamda mucevherlerimle ugrasiyordum.

Hizmetli : ben temizlik yapiyordum.

Sizce katil kim ?

Mini soru : bir havuz kenarinda bir cinayet islenir. Kurbanin sivri bir cisim tarafindan olduruldugu bilinmektedir. Fakat polislerin arastirmasi sonucu cinayet aleti bulunamiyor.

Sizce cinayet aleti nedir ?

-evet dedektif beyin cevaplarini bekliyorum kendine iyi bak yeniden gorusunceye dek hoscakall...

Beyin Gücü (Zeka Soruları)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin