Capitolul 7 |Posibil gravida?!|

444 16 2
                                    

Dupa 3 luni

-Ugh Doamne numai pot!!!!!! *strig eu din patul meu incalzit de razele diminetii*

-Tina!*striga tata*

Trec peste faptul ca ma batut atunci cand am fost la petrecere.El oricum stia ca m-am dus sa dorm la o fata si de aia ma batut.Daca stia ca am fost la o petrecere mai ales a unui baiat pana acum eram moarta cu coliva pe masa.

Pasesc incet pe holul lung pana la camera parintilor mei tinandu-ma pe pereti si de balustrada clatinandu-ma foarte tare.Sunt ametita dar reusesc sa ajung pana in baie ca sa imi dau cu putina apa pe fata.

-Tinaaa!!!!!!!!!

-Acum vin!

Doamne ce nervos e azi..dupa ce ca imi e rau mai si tipa asta....Mi-am revenit si am mers in camera lor.

-Buna dimineata!*spun eu din tocul usii*

-Mic dejunul! Acum!

-Nu am timp! Intarzii la liceu!

-Am zis mic-dejunul!*striga tata pentru a doua oara*

-Faceti comanda la ceva

-Mars din camera noastra!

-Boule*suspin eu iesind

Am ajuns la liceu.Greturile apareau iar si iar.Intrand pe usa simt un miros cunoscut,parfumul lui Zayn imi invada narile.L-am vazut,statea pe calorifer uitandu-se apasator la mine.Sunt foarte nervoasa pe el,a crezut ca sunt o curva! In fine,oricum imi e rau,nu am nevoie de mai multi nervi si de la el! Incep sa merg,avand ca directie baia pentru ca imi era iar rau.

-Putem vorbii?

-Mars din fata mea!*spun eu rastindu-ma la Zayn*

-Ce ai cu mine?!

-Ce am cu tine?! Boule eu nu sunt o curva si nu stiu cum am ajuns sa ma culc cu tine!

-Nu zi ca nu ti-a placut!

*Ii trag o palma*

-Asta am meritat-o,stiu..dar te rog asculta-ma

Eu incep sa fug in directia baii.El striga la mine dar nu ma intorc sa vad de ce.Cum am intrat am mers in prima cabina si am varsat.In fiecare dimineata e la fel,incurand o sa merg la doctor!

-O sa mergi diseara la doctor!

*Spuse o voce cunoscuta din cealalta cabina a baii.Apoi urcandu-se peste ea ca sa o pot vedea*

-Ce?! Emma?!

-In persoana*spune zambind*

-Ce faci tu aici?

-Serios? E o baie,nu cred ca tu chiar vrei sa sti ce fac aici :)))

-Da,chiar nu vreau.

-Diseara mergem la doctora

-Ba nu

-Ba da

-Ba nu! Nu am nimic!

-Bai ai mai multe! Esti gravida!

-Sunt ce?! Dute ma de aici,ai inebunit?!

-Nu,inca nu.Dar pun pariu ca esti gravida!

-...

-Candice?! Wtf pe ce planeta esti?!

-Trebuie sa merg la ore..vorbim in pauza..dar rapid ca am sa merg la o sedinta foto iar mai apoi cum ai spus la doctor cu tine..

-Ok,pa

Ies si il vad pe Zayn stand ingrijorat in fata toaletei.

-Tu ce mai vrei?! Inca o palma?!

-De ce esti nervoasa?!

-Doar lasa-ma in pace! Acum stiu si o sa am multe de suferit din cauza ta!

-Da ce ti-am facut?! Adica ok,m-am culcat cu tine si altceva?

*Bzzz bzzz*

-S-a sunat,hai in clasa.Te rog Candice iarta-ma daca ti-am facut ceva rau! Nu am facut-o cu intentie! Diseara o sa te sun sa vorbim!

-Da,da,bine..

In clasa

Zayn sta fix in spatele meu.Eu toata ora stau pe ganduri.Cum sa fiu insarcinata?! Si cu copilul lui Zayn...Nu o sa si-l doreasca...Dar parintii mei ce o sa zica?..
Gandurile mele sunt rapid intrerupte

-Domnisoara Swanepoel!*striga profesorul de matematica*

-Domnisoara Swanepoel!*striga profesorul de matematica*

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Da?!

-Zi-mi si mie care este teorema lui Thales! Asta daca erai atenta la mine!

-În orice triunghi, o paralelă la o latură, împarte celelalte două laturi în segmente proportionale.

-Bravo,acum meriti surpriza!

*In gandul meu,te rog Doamne zi-mi ca nu intuieste si asta ca sunt gravida*

-Esti....!

*Moarta....?!*

-Pe coperta VOGUE Australia,felicitari!
Vino la tabla ca sa iti iei primul exemplar si ca toata lumea sa te vada,inca odata felicitari! Esti un model si o eleva de nota 10!

-Pe coperta VOGUE Australia,felicitari!Vino la tabla ca sa iti iei primul exemplar si ca toata lumea sa te vada,inca odata felicitari! Esti un model si o eleva de nota 10!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

*Wow,eh asta e mai bine*

-Felicitari,felicitari*se tot auzea prin clasa*

Il vad pe Zayn ca vine langa mine la tabla si ma imbratiseaza,este timpul sa ii zic si lui ce se intampla!

-Zayn cred ca sunt insarcinata*cuvintele greu de spus trec incet prin urechea lui*

.....

Cam atat si cu acest capitol.Next-ul probabil vinerea viitoare.Kisses

An angel pregnant with a star || Zayn MalikUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum