Capitolul 10 |Analize?? O sa afle??|

443 12 4
                                    

-Domnisoara doctor?!*spun eu prea tare si sunt auzita de parintii mei*

-Tina? Scumpo ce este?

-De asculti pe la usi? Nerusinato!*ma cearta tata*

-Scuzati-ma dar acum ajunsesem si eu..am auzit ceva de o domnisoara doctor si vreau sa stiu ce se intampla..

-Nimic scumpo,maine ai niste analize si trebuie sa le faci,atata tot

-Analize?! Ce analize?!

-De rutina,nu e nimic,stai linistita!

-Dar nu trebuie sa le fac,nu vreau

-Ba vrei! Este inspre binele tau!*spuse tata*

-Dar..

-Nici un dar! Maine la ora 3 esti scutita de la ore,mergem la analize.

-Am un test maine la ora 3

-Lasa ca il dai alta data,acum mergi in camera ta

Mi se ordona mie si plec sus.Ajung in camera mea spatioasa si ma arunc in pat.Mii de ganduri imi invadeaza tot capul.Eu sunt gravida! Daca mi se i-au analize o sa isi dea seama si parintii mei de sarcina! Ceea ce ma poate distruge! Si pe mine si pe copil.Daca cumva se afla ...Doamne fereste! Ce sa ma fac??? Macar pot vorbii cu doctora inainte si sa o rog sa nu imi faca analizele sau sa o pacalesc cumva! Cum o cheama??

Ma ridic grabita din pat si alerg inspre scari.Cobor scarile in ritm alert dar ma impiedic de o scara si ma dezechilibrez.Imediat ma prind de balustrada si ma tin stransa de ea.Daca nu ma tineam de ea cadeam cele 8 scari ramase si ma raneam.Doamne! Daca i s-ar fi intamplat ceva bebelusului?! Trebuie sa fiu mai atenta!

Cobor incet,tinandu-ma de balustrada pana ajung jos.Apoi incetisor ajung inapoi in bucatarie langa parintii mei.

-Mama,tata? Scuzati-ma ca am venit iar dar vreau sa stiu si eu,unde mergem? La ce doctora mai exact?

-La o doctora din spitalul Mary Heptons,o cheama Athena Malik dar de ce?

-O cheama cum!?

-Athena Malik

-Da..multumesc,merg inapoi in pat..

Urc si iar ma gandesc la ce o sa fac dar mi se pare ceva ciudat! Athena Malik....Malik,stiu de undeva numele asta! Dar nu stiu de unde! In fine,poate confund eu,cine stie?!
O sun pe Emma ca sa ma consult cu ea

-Emma????

-Candice?! De ce ai vocea asta speriata?! Ce s-a intamplat?! I s-a intamplat ceva copilului?!

-Era sa cad pe scari

-Ce ma?!

-Nimic,numai conteaza ca m-am tinut pana la urma! Emma parintii mei ma duc maine la medic,la analize!

-La analize?! E grav! O sa isi dea seama ca esti gravida! Trebuie sa facem ceva!

-Inca o veste...si mai rea........ma duc chiar la doctora unde am fost azi! La Athena Malik!

-Aaa atunci nu e nimic..numai avem probleme*spuse ea sufland usurata*

-Ce?! Cum sa numai avem probleme?! Aia e tipa care imi MONITORIZEAZA SARICINA! SI STIE CA SUNT GRAVIDA!!!!*tip eu in telefon*

-Nu e nimic,spune-i toata povestea in care daca parintii tai afla de analize o sa te puna sa faci avort si sa te omoare si pe tine mai tarziu si..

-Stai!! Sa ma omoare si pe mine?! wtf*spun eu razand putin*

-Glumeam,acum asculta-ma.Spune-i tot si o sa inteleaga.Asa va face cumva ca sa nu stie parintii tai!

-De ce trebuie sa ma spovedesc in fata unei doctore?! Nici macar nu o cunosc!

-O vei cunoaste,paaa!!

-Am sa o cunosc?!

#bip,bip#

What the fuck is going on?!

La pranz

Intr-o ora soarta o sa mi se decida! Vor afla sau nu parintii mei de copil,o sa fiu obligata sa avortez? Ce se va intampla???

Cam atat si cu acest capitol
Il opresc aici pentru ca sa va pot tine in suspans! *Sorry about that*
Next-ul cartii cu Justin urmeaza si el weekendul acesta! BYEEE

An angel pregnant with a star || Zayn MalikUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum