Bölüm 11

26 0 1
                                    

Peteri görmek için gözün hep onu arıyordu. Ama belli etmemeye çalışıyordum. Konuşmaya devam ettim. Müdür sizi tekrardan tanıttığında bana bakıyordun gördüm. Dedim ve tatlıca gülümsedim. Yere eğildi ve
Benimle çıkarmusın dedi. Kafamı çevirip vero ya baktım göz kırptı. O sırada tam ğeter geliyormuş. İlaret etti. EVETT.
Diye bağırdım. Peter de duyup bana baktı. Ayaktan kalktı ve sarıldı. Peter hemenngeri döndü. Evet herşey harika olmuştu. Tam tıkırında.
Adın diana değilmi.
Evet seninki de alex olmalı.
Nerden bildin
Ben bilirim. Koluna girdim yürüyorduk. Kantine geldik. Oturup yemek yemek için bir masa seçtik. Çok açım. Alex heöen yemek almak için kalktı. O sırada vero fısıldadı.
Adını merden bildin.
Yazıyordu.
Vero güldü. Ben de güldüm. Alex geldi. Herkese yemek getirmişti. İyi kalpli bir çocukmuş aslında. Yanağından öptüm. Bana tebessüm ederek baktı. Konuşmaya başladı. Biz de sizin hemen yanınızdaki odada olucaz. Yeşil grup. Buluşuruz.

O günden sonra heeeep ama hep buluştular taaaki

Peter bir gün odanın kapısının kilidini açtı. İsteyenler çıktı. Ve ben de çıkacaktım ki telefonumu bulamadım. Vero
gelecekmisin bu gün dedi
Siz gidin ben gelirim.
Tamam
Arıyordum ama yoktu. Sonra peter kağıyı kilitledi. Bunu mu arıyorsun. Dedi tekefonumu sallayarak. Ver onu kapıyı da aç gitmek istiyorum. İSTİYORUM.
Olmaz. Önve ondan ayrılacaksın.
Sana ne yaaa sana neeeee. İstediğimle çıkarım bu ikinci yıl diye böyle yapıyorsun ama artık istediğimle sevgili olurum sen karışanazsın.
Sonra gözümden yaşlar süşmeye başladı. Sen o kızl öpüşürken iyiydi değil mi dedim. Son gümlem biraz kısıl çıkmıştı. Göz yaşımı silerken peter bana sarıldı. Özür diledi. Telefpnuöu verdi ve çıktım. Alex bana kötü kötü bakıyordu.
Ne oldu
....
Be oldu dedim size.
Vero yanıma geldi kulağıma fısıldadı. Peteri sana sarılırken gördü. Gönlünü al. Kafamı olumlu anlamda salladım. Ve alexe yallaştım.
Bak ben senden başkasını sevmiyorum. Sadece sıraya parmağım kaldı. Canım yandı. Ağlayınca da sarıldı. Önemli bişi yok yani.
Bana güldü. Alnımdan öptü.

Okulun sondününe kadar herşey düzgün geçti. Herkes mutlu kimse kimseye karışmadan.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir sınıfımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin