Tenefüz olunca dersler daha eğlenceli geçti. Çünkü sevgülüm vardı. Neden kabul ettim nasıl ettim bilmiyorum ama iyi ki ettim. Dersler 5 taneydi. 30 dk boyunca dersler sürdü. Bu kadar kısa ders mi olurmuş dedim birden. Biz 50 dk işliyoduk eski olulumda. Ama iyi hiç sıkılmıyorum. Dersler bitince vero ya olanları anlattım.
Bana anlamsızca baktı.
Neden kabul ettin daha nasıl biri olduğunu bilmiyorsun ya kötü niyetliyse ya seni eski sevgilisini kıskandırmak için kullanıyosa. Ya yanlışlıkla ettiyse. Aaaaaaaaaaaaa. Korkunç.
Çık fena çoğlık attı. Korktum aslında. Ama yine de iyi birine benziyordu.
Okulu öğrenmek için gezecektim. Üstüme ceket aldım. Gezerken birden yanımda sevgilimi gördüm. Bana adın diana değil mi ben de peter. Sevgilimin adını bilmemek zor oldu gerçekten. Dedi. Anlamsızca baktım. Nerden bilmişti.
Nasıl birdin. Diye sordum.
Bu da benim sırrım olsun dedi.
Ona iyice yaklaştım. Sonra o da bana yaklaştı. Ne. Neden yaklaştım ki. Bana dedi ki odama gelmek istermisin dedi. Aslında. Olabilirdi.
Tamam. Diyiverdim birden. Elimden tuttu. Odasına götürdü. Gayet güzeldi. Be kocamandı. Oturdum. Bana çay ve. Kahve ikram etti. Teşekkür ettim ve kibarca içtim. Sonra. Telefonunda bazı resimler vardı. Bana baktı ve hemen telefonunu topladı. Sinirlendim. Benden saklıyordu.
Onlar ne neden benim bakmama izin vermedin. Dedim. Bana üzgünce baktı.
Seni çok seviyorum ama bilmiyorum. Dedi anlamsızca ona baktım.
BU FOTOĞRAFI GÖRMEK İSTİYORUM. Diye bağırdım.
Bana mavi gözleriyle baktı elimi tuttu. Bu gün okulun ilk günü be bu gün hiç kimse sevgili olamaz özellikle de okula yeni başlayanlar. Ama ben seni kaybetmek istemiyorum bu yüzden söylemedim dedi. Sonra başkasıyla sevgili olabilirsin. Bunu. İstemiyorum.
Diye kekeledi. Elerimi elinden uzaklaştırdık ve ona yaklaşarak konuştum.
Bem de seni seviyorum ama ben kuralları çiğneyen insanlardan değilim. Ben affet. Ama ayrılmak zorundayım. Dedim. Gözlerimdem yaşlar süzüldü. Aynı onun gibi. Onu öptüm. Normal arkadaş olalım en azından bu yıl. Dedim ve gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir sınıfım
VampirBu kitap vampir olduğunu yanlışlıkla öğrenen ve bu durum yüzünden karışık şeyler yaşayan bir kız DİANANIN öyküsü