İçindeki Hisi Dinle !

192 5 1
                                    


Bugün Erkenden Kalktım Ve direk Yüzümü yıkamaya Gittim Lavaboda tam 5 kez yüzüme su atarak yüzümü yıkadım.Ardından Sofrayı Hazırlamaya Gittim Yumurta Yı Koydum Ve Salatalık Ve Dometes Peynir Falan Bişeyler Dilip tabaklara Koydum Sonra Geçtim Masaya Yemeyimi Yiyecektimki Tam o sırada 1 Lokma bile yiyemeden Telsizden  Beni Merkeze Çağırdılar Acil Olduğunu Söylediler Ve Hemen Üniformamı Giyip Gittim Ve Gittiğimde İse Şöyle Bir Durumla Karşılaştım Aslında Pekte Önemli Bir vaka Değildi Bir Kişi Arkadaşı İle Kavga Etmiş Ve Arkadaşını Kolundan Bıçaklamaış Ve Bunuda bize Bildirmiş Fakat Bunu Şehir Polislerine Bildirmesi Gerekirdi, Neyse Arkadaşını Bıçaklayan Adamı Apar Topar Bizimkiler Aldı İçeri ve İfadesini Aldılar İfadeside Böyle ; Ben Ve Arkadaşım Aslında birer Pazarcıyız Dometes Biber Salatalık Falan Satarız Fakat Bir Gün Arkadaşım Domatesler Çok Küçük Diye Onları Hormanlamış Ve Bundan Dolayı Ben De ona Çok kızdım Fakat O Birden Domates Aldığı Gibi Yüzüme Attı Ben Daha Da Sinirlendim Ve Kendimi Tutamadım Hemen Ordaki Domatesleri Dildiğimiz Bıçağı Aldım Ve O Korkutmak İçin Bıçağı attım Fakat Oda Koluyla Kendini Siper Etti Ve Bıçak Koluna Saplandı Bunu Gören Pazar Halkıda Hemen 112 ve 155 i Aradılar Fakat Oysa Okadar Büyütülecek Bir Durum Yoktu Neyse Polisler Ve Sağlık Ekipleri Geldi Ve Arkadaşımı Ambulans a Benide Polis Aracına Aldılar Ve Karakola Geldik ve İşte Böyle İfadem.' Dedi Neyse Bizde Böyle Ufacık Vakalarla Uğraştılar Ya Onlara Afferim Bende Kahvaltı Yapmamıştım İyi Kide Yapmamışım Domatesler Hormonluymuş Bidahada O pazardan Satın Almam Hiçbişey Adamın Burnundan getirdiler Aslında Bu Olaydan Sonra Ben Ağzından Desem Daha İiy Olur Diye Düşünüyorum Neyse Bu sefer Yine Bir İhbar Aldık  Bu Vaka Da kısaca Şöyle, Bir Apartmanda Giydikleri Elbiselerden Anlayarak Terörist olduğunu Anlamışlar Ve Bize İhbar Etmişler Ve Bizde Hemen Ekiple Birlikte Araca Bindik ve O apartmana Gittik. Apartmana Varınca Bulamadık Ve Bu seferde Apartman SakinleriniN Dairelerine Girip Didik Didik Aradık Ve Aradığımız 8. Daireden Şüpe Uyandırdı Bize Bir Oda nınDışardan camı Görünüyordu Fakat Evin İçinde İken Kapısı Görünmüyordu Bu BenİM İçimde Bir His UyandırdI Ama neyse Teröristleri Bulamayınca Araçlarla Geri Merkeze Gittik Saat 19:45 Di Aslında Bugün Mesaim Yoktu Fakat Benim Aklım o Evde Kalmıştı Bu Naıl olabilirdiye Düşündüm Ve Tekrar 3-4 Meslektaşımla Birlikte Tekrar O Apartmana Gittip Ve O Şüphelin Bulduğum Daireye Girdik Fakat bu Sefer Onlar Önlem Almıştı Dışardaki Camın önune Bir Bez Çekmişerdi Ve cam Fark Edilmiyordu Bu Evin Sahibi İse Kürt Tü Buda Bana şüphe Uyandırıyordu Neyse Benim Şüpheli Bulduğum Kapısız ODanın Durvarını Kırdık Ve Ne İle Karşılaştığımıza ŞaşıracaksınıZ O Terörisler O Odada İdi Ve Ellerindeki Silahları Bizde Doğrultmuşlardı 1 Arkadaşımızı Bacağından Ağır Yaraladılar Fakat Biz o 2 Teröristi Hemen Ateş Ederek Yaraladık Ve Silah Kullanamaz Hale Geldiler Artık aOnları Kelepçeledik  ve Ekip aracına Aldık ve hemen 112 yi aradık evdeki şerefsiz teröristler ekip arkadaşımızı Yaralamıştı Ve 112 Ekipleri Gelip Hemen Ekip Arkadaşımızı Aldı Ve Hastaneye Doğru Yola Çıktılar Biz De Bu şerefsiz Terörisleri Merkezde Hapisaneye Attıktan Sonra Direk Hataneye Gittik Saat 23:34 Dü VeDoktor İyi Haberi Verdi Ekip arkadaşımız Mehmet İyiydi Neyse Bizde Bir Oh çektik O gün Benim Mesaim Yoktu Fakat O evdeki Terörisleri Yakalamaız lazımdı Çünkü Bir Sonraki Gün Bombalı Suikast Yapacaklarıd Ve Neyse Bugun Böyleydi Bende Eve Gittim Ve uykuya daldım. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 06, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Polis Özel HarekatçılaarrHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin