Čerstvě osmnáctiletá dívka se posadila na lavičku v parku a nepřítomně se dívala před sebe. Pak si pustila hudbu do sluchátek a zamyslela se. Někdo se vedle ní posadil, zahleděný do mobilu. Nevšímala si ho a ani se na něj nepodívala. Vtom jí zabrněl mobil a ona ho rychle vytáhla.
20.3.2017
Rohlíček: Sluší ti to :)
Chlebíček: Jak to můžeš vědět? :D
Rohlíček: Vidím tě :)Dívka se trochu poděšeně rozhlédla po parku, když jí přišlo další upozornění.
Rohlíček: :D
Chlebíček: Co je na tom k smíchu?!
Rohlíček: Vypadáš roztomile :D
Chlebíček: Co??
Rohlíček: Sedím vedle tebe ;DDívka vzhlédla od mobilu a podívala se na osobu vedle sebe. Osobu, se kterou si tak nesmírně dlouho psala. Seděla vedle něj, vedle Colbyho Brocka, tady, v Opavě a její srdce bilo šílenou rychlostí.
"Ahoj" usmál se na ni Colby a ona na něj zírala s otevřenou pusou, neschopná jakéhokoliv slova či pohybu.
"A-ahoj" vykoktala konečně a dál na něj hleděla.
"Co? Vypadám jako ufon?" Zasmál se a oplácel jí pohled. "Dlužíš mi pizzu a pusu, ale nejdřív bych si dal pizzu, mám trochu hlad." Usmíval se.
"Eh.. Co? Jo vlastně ta sázka." Plácnula se do čela po chvíli, kdy si angličtinu přeložila do češtiny a vymanila se ze sevření z jeho úžasného hlasu a smíchu.
"Chceš tu pizzu objednat, nebo jít do pizzerie?" Zeptala se, když se jí zklidnil dech.
"Asi objednat" odpověděl jí a prohlížel si ji. "Máš roztomilý přízvuk" dodal a dívka okamžitě zrudla jako rak.
"Ee.. Půjdeme k nám, nebo kam chceš tu pizzu?" Zeptala se dívka a hleděla mu do očí, ve kterých se ztrácela.
"Klidně k vám, pokud to nebude rušit sestru" pokrčil rameny a vstal z lavičky.
Vzpoměl si, že jí něco donesl a tak vytáhnul řetízek se srdíčkem a podal jí ho.
"Nebude, před chvílí jela za kamarádkou. A nic jsem nechtěla." Zamračila se dívka, ale nechala ho, aby jí řetízek připnul.
"Všechno nejlepší." Usmál se chlapec a umlčel jí pohledem.
-----------------
Když vstala, opatrně došlápnula na nohu, pravděpodobně tu, kterou měla předtím zlomenou. Byla tak krásná, víc než jsem si představoval a než ukazovaly fotky. Nemohl jsem od ní odtrhnout oči a ona se mi zase dívala do očí. Teď když jsem vyhrál sázky, tak jsem mohl být rád, že jsem vyhrál a viděl ji. Trochu jsem se k ní přiblížil a obejmul jsem ji. Nečekala to, ale taky mě objala. Pak se jemně vymanila a odstoupila.
"Promiň, víš že nevím, co cítím nebo tak.." Zamumlala tak, že jí moc nešlo rozumět. "Tak půjdem?" Měla tak skvělý hlas, byl jsem jako ve snu. Nemohl jsem uvěřit tomu, že ji konečně vidím, mluvím s ní a ona je tak příjemná. Jenom jsem přikývl a šel jsem za ní. Cestu jsem vlastně ani nevnímal, díval jsem se jenom na ní a bál se, že mě nebude mít ráda.
Že jsme na místě jsem si uvědomil až když si sundala boty. Rychle jsem si je taky sundal a šel jsem za ní, do kuchyně.
"Jakou pizzu chceš?" Zeptala se a do mobilu naťukala číslo.
"Asi sýrovou." Odpověděl jsem a pozoroval jsem ji. Vůbec jsem nerozumněl tomu, co do mobilu říkala. Čeština je divná a asi i těžká.
----------------
Díval se na mě s trochu nechápavým výrazem, aby taky ne, přece nemůže rozumět češtině. Objednala jsem dvě sýrové pizzy, protože já sýrovou pizzu zbožňuju. Byla jsem z něho trochu nervózní, netušila jsem co k němu cítím. Jedna část mě křičela, že ho miluju a ta druhá že to je blbost, že se do něj nemůžu zamilovat přes zprávy a že se bojím zamilovat.
"Chceš něco k pití?" Zeptala jsem se a vyrušila ho tak z toho, jak na mě koukal.
"Ehm.. Klidně." Odpověděl a já jsem mu pokynula, aby si sednul.
Nalila jsem mu kofolu, kterou včera koupila sestra, kdybych si chtěla pozvat nějaké kamarády na oslavu, ne že bych nějakou oslavu a kamarády měla..
"Díky" řekl tak potichu, že ho skoro nebylo slyšet. Jenom jsem se pousmála a sednula jsem si naproti, abych na něj viděla. Ty jeho oči.. Nemohla jsem od nich odtrhnout zrak, ani jsem možná nechtěla. Seděli jsme jen tak, v tichu, ale nebylo to trapné ticho, bylo to takové příjemné ticho.
Pizzu dovezli zakrátko. Zaplatila jsem a donesla je do kuchyně. Dala jsem před Colbyho jednu krabici a před sebe druhou.
Jedli jsme, povídali jsme si, smáli se. Byla jsem uvolněná a šťastná.
Když jsme dojedli, položila jsem krabice na kuchyňskou linku. Netušila jsem, že mám takový hlad, abych snědla celou pizzu, ale snědla jsem ji.
Když jsem se otočila, Colby stál těsně přede mnou. Lekla jsem se a málem jsem spadla. Colby se nad tím jenom pousmál a trochu se ke mně naklonil. Cítila jsem jeho dech na tváři, voněl mátou a teď i trochu pizzou. Docela divná kombinace, ale líbila se mi. Srdce se mi dralo ven z hrudi a můj žaludek jakoby byl na kolotoči. Nějakém velkém, ale super kolotoči..
---------------
Ta pizza byla dobrá. Když El vstala a odnesla prázdné krabice vstal jsem a šel tiše za ní. Když se otočila, málem do mě vrazila. Trochu se lekla a málem spadla, jenom jsem se pousmál a naklonil jsem se nad ní. Zajímalo by mě, na co asi teď myslí. Byl jsem trochu nervózní, aby mi pak nedala třeba facku, nebo mě neodstrčila nebo prostě něco takového. Bál jsem se, ale položil jsem jí ruku na tvář, byla tak hebká.
"Prohrálas obě sázky.." Zašeptal jsem, abych zjistil jak by asi mohla reagovat. Zasněně se mi dívala do očí.
Pomalu jsem přiblížil své rty k jejím a políbil jsem jí. Nebyla to jenom pusa, jak jsem jí napsal že když prohraje bude, byl to dlouhý polibek. Kupodivu mi ho začala oplácet a já se mírně pousmál. Nechtěl jsem, aby tenhle okamžik někdy skončil, ale ona se po chvilce odtáhla. Podíval jsem se na ni a ona se dívala do země.
Proč se dívá do země? Proč nic neříká? Co když mě teď bude nenávidět?
Nadzvedl jsem jí jemně hlavu a ona se na mě podívala. Z jejího výrazu se nedalo nic vyčíst a já se začal trochu bát.
------------------
V břiše mi vybuchovaly ohňostroje i chvilku poté, co jsem se odtáhla. Dívala jsem se do země a bála se na něj podívat.
Proč něco neřekne? Jak se asi teď tváří? Má mě pořád rád? Měl mě vůbec doopravdy rád?
Jemně mi nadzvedl hlavu a já jsem se na něj podívala. Ani jeden jsme nic neříkali a on vypadal trochu vyděšeně, i když jsem netušila proč. Začal si rukama žmoulat tričko a nervózně se na mě díval.
Nevydržela jsem to a vrhla se mu okolo krku. Asi ho to překvapilo, ale obmotal kolem mě paže.
"Colby?" Zeptala jsem se.
"Ano?" Zašeptal mi do ucha a dýchnul mi na krk, až mi vyrazila husina.
"Já.." odtáhnula jsem se od něj, nechala mu ruce na ramenou a dívala jsem se mu do očí. "Já tě miluju."Tak lidi, "kniha" je dokončená :)
Vím že tato část asi nebyla nic moc, protože tu nebyl (teda byl, ale ne moc důležitý k ději) texting.
Snad se vám "kniha" líbila, budu ráda když mi napíšete svůj názor do komentářů - ale slušně prosím, nadávky mi nic nedají :D
Budu ráda, když se mrknete i na cosi dalšího ode mě a třeba se vám něco zalíbí :)
Pokud by jste chtěli ještě nějaký ten texting ode mě, tak klidně napište s kým třeba :D
No, nevím co bych tu ještě napsala, takže děkuji za vaše hlasy a komentáře :)THE END
ČTEŠ
Colby Brock (cz-FF-texting)
FanfictionOmegle: Stranger: Ahoj Stranger: Jsem Colby You: Čau, pěkné jméno.. Stranger: Řekneš mi své jméno? You: K čemu ti to bude? :D ----------------------------------------------------------- !Upozornění! - méně sprostá slova (možná i více), je možné že s...