BÖLÜM 2

22 5 0
                                    

Ebru memnun oldum dedi nehir ise sadece gülümsemeyle yetindi.Ebru fazla konuşkan bıcır bıcır Nehir ise icine kapanik derin yaralari olan bi kız . Bu yaralarını bilen kimse yoktu bu şehirde o yüzden rahattı.Ebru kendini anlatıp arkadaş olmak istiyordu. 21 yaşındayım ben ya sen nehir dedi Ebru . Dışı 17 ici 50 ydi ancak Nehir kimlik yaşını söyleyip 23 dedi.
- Burali misin?
- hayır buraya bugün geldim.
- ben buraliyim. Buca yi bilir misin?
- buraya ilk gelişim bilmiyorum yani.
- suan yapacak işin var mi peki.
- otele yerlesmem lazım bi ev tutana kadar ve iş bulmam lazım.
- evi tek mi tutacaksin ev arkadaşı arıyor musun?
- hiç düşünmedim bilmiyorum.
- benim evimde ev arkadaşım olur musun peki?

Nehir ne diyeceğini bilemedi. Daha tanisali 1 saat olmuştu ama kız ona evinde kalmasını teklif ediyordu. Acaba niyeti neydi. Gerçi kötü bi kiza benzemiyordu ama onun geldiği yerde kimse karşılıksız böyle bişey yapmazdı.

-Ben bilmiyorum Ebru bu biraz ani oldu izin verirsen biraz düşünebilir miyim?

-Tabi düşün ama burda degil. Ilk olarak valizini benim eve birakalim sonra sana izmiri gezdireyim . Is arayan yerlere de bakar bi is ayarlariz sen o sirada düşünürsün. Işimiz bitince de kararını verirsin .

-Peki dediğin gibi olsun . Deyip hafif tebessüm etti. Acaba guvenmeli miydi ebru ya hiç bilmediği bi şehirde hiç tanımadığı bi kızdı sonuçta . En azından gün sonuna kadar zaman verdi. Olumsuz bişey olursa kabul etmez olur biter.

-Hadi o zaman izmir sandigin kadar kucuk degil gezilecek yerler bizi bekler. Dedi ebru ve ayağa kalkıp evin yolunu tuttular.

KARANLIK GEÇMİŞ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin