Bebek doğduğundan beri hep bebeklerle uğraşan hayat ve murat bugün dibayla melisi aşı yaptırmaya götürdüler çocuklar aşı olurken hayat muayene edildi. Ve farkedildiki hayat ciğerleri konusunda bir hastalığa katılmıştı .bunun geçmesi için ise hergün yuzmesi gerekiyordu hayata yüzmeyi murat ogretecekti .Hayat ve murat ccoxuklarida alıp geldiler .çocukları bakicilari uyuturken murat hayata yüzmeyi ogretecekti. Hayat bikinilerini giydi ve yüzmeye baslayacaklardi.
Murat:hazır mısın
Hayat :hayır
Murat :harika. O zaman gözlerini kapa veee.
Murat hayatı denize atar. Hayat çığlık atmaya çalışır. Bu arada boğulur. Murat bunu farkeder farketmez hayatı çıkarır. Aile hekimlerini arar ama doktor yurt dışında olduğunu söyler.
Sonra aklına aslıyı aramak gelir. Hemen aslıyı arar .
Murat:alo asli atla bir taksiye çabuk bizim eve gel.
Asli:ne oldu ya nebi telaş.
Murat :ya sen bi gel de sonra anlatırım ben sana.Asli:tmm hemen geliyorum.
Asli gelir. Murat ona yaşananları anlatır.
Asli:suuni teneffüs yapılması gerekiyor. Bunu da ona sen yapmalısın der.
Murat hayata suuni teneffüs yapar. Ve hayat uyanır .bikinili bir halde ve üstünde muratı görünce birden murata vurmaya başlar.
Hayat :napıyorsun sen be ,pis sapık.
Murat olanları hayata anlatır. Fakat murat pes etmeden hayata yüzmeyi öğretmeye çalışır hayat günün sonunda yüzmeyi öğrenmiş ve çok sevmiştir.
218 kelime yazmışım
Sinir :3 vote
2 yorum.
Öpüldünüz bay bayy