Policajti jdou okolo rybníka a vidí, jak selka dojí krávu, která zároveň pije z vody. Jeden říká druhému:
"Fííha, ta kráva mění vodu přímo na mlíko, to je skvělý. To bysme měli říct velitelovi a koupit jí."
Velitel souhlasí a policajti koupí krávu od selky. Celí natěšení jí jdou hned vyzkoušet. Přijdou k rybníku a chtějí dojit. Ale kráva nic. Jeden policajt zahlásí, že je potřeba strčit jí hlavu víc do vody. Druhý teda zatlačí, ale pořád nic.
"Zkus hloubš!"
Kráva stále nic.
"Ještě hloubš!"
Pořád nic. V tom stresu to kráva už nevydržela a podělala se. Ten druhý křičí:
"Trochu povol, už nasává bahno!"
Policie: "Nějaké drogy nebo alkohol?"
Řidič: "Ne, díky. Všechno máme."
Na policejní akademii vysvětluje plukovník rovnici. 5-7+2=0.
Všichni čumí jak puci. Plukovník: "Dobře tedy, příklad.
V autobusu je 5 policajtů, sedm jich vystoupí.
Kolik policajtů musí nastoupit, aby byl autobus prázdný?"
Přijde chlápek na policejní stanici a ptá se: "Prosím vás, kde tady máte bonzárnu?"
"Až na konci téhle chodby, poslední dveře vpravo".
Chlápek poděkuje a vydá se určeným směrem. Přijde ke dveřím, zaklepe, vejde, pozdraví a hned spustí na přítomného příslušníka:
"Mám souseda a ten má na zahradě složený dříví."
Policista se na něj podívá a říká: "No, to nám ale nestačí, musíte mi říct víc."
Bonzák: "Von toho dříví má sto metru a je dovezený z Německa."
Policista: "To nám ale pořád nestačí."
Bonzák: "Ale von v něm pašuje zlato!"
Policajt se usměje a vezme telefon a začne plánovat akci.
Bonzák spokojeně odejde domů, otevře si pivo, zvedne telefon a volá sousedovi, kterého právě udal:
"Tak jsem Ti, Josef, objednal to sekaní dříví a mám pocit, že to bude stejná parta, která Ti na jaře zryla zahrádku."
Jdou dva policajti po městě a vidí chlapíka, jak jí jablko.
Jeden policajt říká tomu druhému:
"Hele, schválně, že ohryzek hodí na zem. Dáme mu za to pokutu."
Tak jdou pomalu za tím chlapíkem a pozorují ho. Chlápek ale dojí jablko a začne z ohryzku vybírat jadýrka. Policajti na něj koukaj, až jim to nedá a jdou se ho zeptat.
"Pane, proč jíte ty jadýrka z ohryzku?"
"Víte, po nich se vám strašně zlepšuje myšlení, ale jestli chcete, tak já vám ten ohryzek prodám. Za 500 Kč je váš."
Policajti to koupí a začnou jíst jadýrka. Po hodině ten jeden povídá:
"Ty hele, my jsme ale blbci, vždyť za těch pět stovek jsme mohli mít jablek třeba deset kilo."
"No, ale vidíš, už to začíná působit."
Povídají si dva policajti: "Ty, slyšel jsi, že letos bude Nový rok v pátek?" Druhý na to: "No, jen aby to nebylo 13-tého."
Policejní loď pluje kolem malého ostrůvku. Kapitán se dívá dalekohledem a vidí, jak po břehu pobíhá a zoufale mává otrhaný, zarostlý muž.
"Nevíte, kdo to je?" ptá se prvního důstojníka.
"Nemám tušení, pane kapitáne, ale každý rok, když tudy projíždíme, vždycky takhle vyšiluje."
Ptá se policista chodce: "Proč tak řvete?"
"Přejelo mě kolo."
"Vy toho naděláte, včera tu chlapa přejel trolejbus a ani necekl."
Baví se dva policajti a jeden říká druhému: Víš, jak včera nešel ten proud? To bylo hrozný, já zůstal stát dvě hodiny ve výtahu. A ten druhý se pousměje a říká: To já to měl horší. Já zůstal trčet pět hodin na jezdících schodech.
Policisté zastavily auto, protože za volantem seděl bernardýn. Zbláznil jste se ??? rozčilují se na vedle sedícího muže. Já za to nemůžu, stopoval jsem a tenhle jedinej mi zastavil.
CHCETE DALŠÍ ?¿?¿ TAK KOMENTÍKY O KOM/ čem
Vše potěší;)