störs av allt är kärlek svenska

230 5 1
                                    

Jag heter Saga och allt u mitt kiv är upp och ner. Jag har en hemlighet. Jag har aldtig blivit kysst aldrig älskad av en kille på riktigt. Jag är 14 år och drömer om en pojkvän 24/7. Idag är det Alla hjärtans dag och hag saknar en pojkvän.

- Saga dags och gå upp.

Jag är vaken pappa säger jag och kommer tillbaka till värkligheten. Jag kan inte fatta att jag har elevens val hella nästa vecka och sen är det sportlåv.

Jag valde militären för det var det ända "roliga" om man inte ville titta ut i luften i en hel vecka.

Hella veckan jobba vi och på torsdagen redovisa vi.

Fredag:

Alla ♡ dag. Härligt vaknar av att pappa ger mig en present.

Tack pappa

Jag sticker till jobbet nu. ses ikväll.

När han gick så slet jag upp pappret. Där var en mini dvdspelare  Man kunde snura skärmen och fälla upp och mer drn(svårt att förklara) Sen gick jag till badrummet och gorde sånt man brukar göra.

1 time senare.

Fan fan fan jag misade bussen. Då är det ju bara att gå hem och cykla till skolan. Har bara en kvart på mig och är tvungen att cykla som en galning. När jag är i skolan så är jag helt blöt.

Hej. sa min kompis Frida.

Hej. Sory för jag är sen misa busen

Lungt vi ska vara i aulan om 5 minuter.

Vi går till aulan och där är alla 7or och 8or. Vi ska in först.

Aaaa vad segt i en hel timme har en parson pratat om överviktiga människor.

Vist jag är inte smal direkt men jag ser bra ut gämfört med dom flästa kompisarna. Inget illa menat dom är lika schysta för det. Men en hel timme är utråkande.

På kvällen samma dag.

Vad har hänt idag igentligen?

En mindre snygg kille fråga om en kille var snygg och jag sa inte min typ. F*n vad jag käner mig elak det var ju inte menigen och noba honam men jag kände ju inte äns han. Sen när vi klättra.(det är frilufsdag) så träffa jag en schyst kille. Jag vet inte vad som hände men min mage var i uppror. Sen i matkön stod jag och snacka med en 8 och mina kompisar när en snygg kille trängde sig i kön.

Hejdu trängs inte. Sa Tilde i 8.

Jag är kille jag behöver proteiner  sa han och vi skrata alla.

Som du hör så har vi dålig humor.

Men han var så speciell. Men det är ju många. Jag är i uppror. Tänk dig att du gillar tre killar och dom alla är kanske intreserad av dig.

Jag gillar dom alla värkligen dom är alla schysta, roliga och snygga. (Min åsikt)

Mina kompisar tyker hag har en dålig smak på killar. Jag fatar inte det jag har grym. Tycker jag.  Jag längtar såååååå fter någon som varkligen gillar mig för den jag är. Aceptera mina fel och brister och inte tycker utseendet är allt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Glad alla hjärtans dag alla.!! Ett kort kapitel idag. Sory för det tog långt tid men jag har haft lite tid och inga idéer. Kom gärna med förslag. Jag har bästemt mig för att skriva lite fritt om kilar och kärleksproblem. Och hoppas ni har någon att hola om. kille tjej spelar ju ingen roll. ha en bra dag.

puss Matiné

störs av allt är kärlek svenskaحيث تعيش القصص. اكتشف الآن