"Vzbuď se, Ellie."
Strčil do mé ruky a já jsem agresivně pokrčila rameny, pořád jsem totiž neměla nejlepší náladu.
"Přestaň do mě strkat." zamumlala jsem.
"Okamžitě vylez z auta dřív, než se o to postarám sám." zasmál se.
"Drž hubu Harry!" ušklíbla jsem se.
"Blbko." zašeptal předtím, než vylezl z auta. Ignorovala jsem jeho poznámku a dál se věnovala spánku, než jsem ucítila, jak mě Harry vytáhl z auta ven.
"Jsem vzhůru dobře?!"
Promnula jsem si oči a až teď jsem si všimla, kde jsme. Přede mnou byla krásná pláž. Moře bylo klidnější, než na ostatních místech Británie, ale s tím jsem problém vůbec neměla. Na pláži byl docela klid, přeci jen všichni právě teď sedí ve škole. Byly tu jen dvě rodiny. Jedna stavěla se svými dětmi hrady z písku a druhá zase blbla ve vodě.
"To je tak roztomilé." zašeptala jsem, ale asi ne dost potichu, protože to Harry slyšel.
"Já vím." souhlasil s úsměvem.
Oh, dobře pane Bipolární. Pokroutila jsem hlavou a všimla si stánku s občerstvením. Jsem tu sice jen pár minut, ale už jsem to tu docela oblíbila.
"Jak jsi to tu našel?" zeptala jsem se, zatímco jsem si sundávala boty.
Když jsem nedostala žádnou odpověď, otočila jsem se s účelem najít ho. Všimla jsem si, že mířil k tomu stánku. Nejspíš šel objednat nějaké jídlo. Pokrčila jsem rameny a chtěla si najít nějaké pěkné místo pro relaxaci. Zanedlouho přišel Harry, posadil se vedle mě a podal mi papírový kornout, ve kterém byly hranolky.
"Mám sebou deku. Myslím, že bude pohodlnější, když si sedneš na ní." mrkl na mě a já si stoupla.
Podržela jsem mu hranolky, než roztáhl deku. Nebyla moc široká, ale nakonec jsme se nějak vešli. Harry si pokrčil nohy, lokty se opřel o svá kolena a zamyšleně koukal na moře. Zajímalo by mě, jestli jsem jediná, kdo všechno viděl lepší stránku Harryho. Přeci jen, se mnou se choval úplně jinak, než před jeho kamarády. Lehla jsem si na deku, zavřela jsem oči a poslouchala šplouchající vlnky. Uvolním se a užívám si klidu, dokud necítím, jak se Harry třese.
"Je ti zima?" zeptám se ho.
"Ne." zakašlal.
Lhář. "To je jedno." řekl a vstal.
Vyhodil odpadky do nedalekého koše, lehl si vedle mě a otočil se na bok.
Protočila jsem očima. "Jsi studený."
Nic neřekl, jen se ke mně přitulil.
"Obejmi mě." zašeptal.
"Ne. Proč bych měla?"
"Protože mě miluješ." řekl s úsměvem.
"Ne. Nemiluji. Neexistuje žádný důvod, abych tě objala, Harry."
"Prosím."
S povzdechem jsem si prohrábla vlasy. "Tak dobře."
Omotala jsem své ruce kolem jeho těla, okamžitě jsem pocítila teplo a jeho svaly.
"Víš Harry, že máš dvojí osobnost?"
"Co tím myslíš?" zeptá se mě, když zívá.
"Máš dvě stránky sebe." řeknu a podívám se na něj.
"Ve škole si Harry, který je arogantní a nepříjemný." olízl si spodní ret. "A pak je tu lepší stránka tebe. Je to Harry, který je velmi milý a stará se o mě." usměji se a jeho zorničky se rozšířily.
ČTEŠ
My Bully or My Hero (cz)
FanficEllie Sinclair je 17-letá dívka žijící v Cheshire, v Holmes Chapel. Nikdy nebyla schopná přizpůsobit se, má doma těžký život a nepomáhá tomu ani jeden z populárních kluků, Harry Styles, který jí neustále šikanuje a mučí ve škole. Představte si její...