Richard Inimă De Leu

196 6 0
                                    

Regele cavaler, care întrece cu mult mitul lui Arthur. Acesta este o personalitate morbidă și fără simțul umorului, dar nimeni nu a marcat imaginația mai mult decât el.

Richard a fost fiul mijlociu al regelui Henric al II-lea Plantagenetul, dar a ajuns în scurt timp vedeta palatului

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Richard a fost fiul mijlociu al regelui Henric al II-lea Plantagenetul, dar a ajuns în scurt timp vedeta palatului. A devenit un cavaler excelent, și-a dovedit aptitudinile în turniruri și în lupte, încă de la o vârstă fragedă.
Primul său război adevărat a fost între fratele său mai mare, Henric și tatăl său, în care era de partea fratelui său. Dar, după un timp s-a răzgândit și a trecut de partea tatălui său.
Dacă vă pare un adolescent nehotărât, atunci aflați că odată ajuns la comandă, a învins o companie de 2.500 de mercenari, a decapitat o treime din aceștia, a înecat două treimi și pe restul i-a mutilat, scoțându-le ochii, dar i-a lăsat în viață, pentru a povesti pretutindeni ce poate face Richard! În urma unor fapte succedate rapid, a ajuns rege, dar, odată încoronat se tot îmbarcă pentru cruciadă.
Ei bine, Richard l-a bătut măr pe Saladin, dar, acesta, încălcând câteva tratate reușește să recupereze Ierusalimul și paradoxal este prezentat ca om cinstit în filmul Kingdom Of Heaven, pe când el a profitat de corectitudinea exagerată a lui Richard și a lui Balian în timpurile despre care vorbește filmul. Între timp, Anglia lui era copleșită de noile impozite impuse de fratele său, de aceea, din acel timp datează legendele lui Robin Hood și Ivanhoe.
După ce a scăpat din prizonierat, el s-a impus din nou în Regat, alungându-l pe Ioan cel fără țară, care se instalase pe tron între timp. După, campania de pedepsire a celor vinovați pentru prizonieratul său îl găsește în fața cetății Chalus.
Richard era sigur că va învinge, astfel că s-a plimbat în jurul castelului, permițându-i lui Pierre Basile, un arbaletier să-l ochească. Săgeata l-a ucis, acesta a fost sfârșitul tragic al celui care ar fi putut să treacă prin sabie toată Europa.

Cavalerii Și Misterele LorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum