2.Kapitola

36 1 0
                                    


Když sem spala tak sem si promyslela plán jak utéct. Skovala sem se za dveře a když je otevřel a šel dovnitř tak sem utekla byli otevřené dveře tak sem jimi proběhla. Skákala sem přes pruhy policie jeden byl ale hodně vysoký tak sem mi ho nepodařilo přeskočit zakopla sem a spadla na zem rozbila sem si obě kolena ...

Já: "a a au!!"

Uslyšel mě a potom mě vzal ošetřil mi to peroxidem. Potom sem se zase probudila na tý matraci slyšela sem že tam někdo je tak sem dělala že spím a ono mi to řeklo "Dobrý pokus ale Já ti na to neskočim" pomalu sem otevřela oči předemnou stála blondýnka s hnědým kabátem ,bílím tílkem, hnědýma kalhotama a černou košilí . Řekla "Ahoj Já jsem Carinne a ty?" Já:"J-Já jsem Anna"pomohla mi vstát. Chvilku sme si tam povídali o sobě a v tom okamžiku někdo otevřel dveře a položil na zem tác s dvoumi sklenkami vody a dva rohlíky .
Carinne:"Pujdem se najíst ?"
Já:"no můžeme a je tu eště někdo protože to vypadá jako jídlo 3"
Carinne:"nooo.... jo eště tu je Sisi" Sisi:"Tak se tedy najíme nebo co"
Já:"jdeme jíst :)"
Šli sme se tedy najíst a když sme byli po jídle tak nás všechny vzali mě a Carinne přivázal k židli a Sisi...Sisi tu on zabil před námi potom mě a Carinne odvedl k madracím a tu Sisinu madraci odendal .
Carinne:"co kdybych si tu madraci dala blíž k tobě ?"
Já:"ok to bude celkem dobrý nápad aby sme si povídali :)".
Pomohla sem jí dát madraci vedle mě a potom sme si šeptali o útěku... . Potom nastal večer a mě byla zima protože sem měla jenom tříčtvrteční kalhoty a košili .
Já:"Brrr... to je ale zima"
Carinne:"Tu máš vem si kabát:)"
Já:"Ale co ty budeš mít ??:("
Carinne:"Vždyť mam eště černou košili ;)"
Vzala sem si tedy kabát a potom sme obě usnuli .

**********

Doufám že se vám Kapitola.2 líbila .:)Děkuji za přečtení.

Omlouvám se za chybi

Sice vijde později protože sem neměla WiFi ale co nadělám ;)

Prosím když dlouho nevijde díl tak mě za to ne hatujte (nebo jak se to píše) Děkuji

Únos VraždyKde žijí příběhy. Začni objevovat