Изтръпнах. Какво странно момче само. Мег ме изкара от мислите ми:
- Ехоо, Луцифер вика Сашинатор 3001, ти да не се влюби?
- Поне аз не се гушкам с братчето на най-добрата си приятелка. - изплезих и се.
- Защото нямам такъв.
- Да но имаш сестра.
- Не си те представям да се гушкаш с Клеар.
- Ехо, забравихте ли, че и аз съществувам? - прекъсна ни малкото нещо.
- Не съм, минионче.
- Това, че съм нисък не ме прави глупав. Знаеш го нали?
- Да, да, да~*Гледна точка на Таехюнг*
Мамка му, изглеждаше яка. Можех да я подмамя в невероятния свят на Таехюнг. Но нямах време. Трябваше да се прибера възможно най-бързо. Не че апартамента беше далеч. Но 18-те момчета щяха да ме унищожат ако не отидех. Чух си името, но никой не ме викаше. Обсъждаха нещо за мен. Нямаше да ги прекъсвам. Подпрях се и заслушах.
- Абе, ако тоя Таехюнг се влюби ще се хвърля от някъде.
- Недей да преувеличаваш, той само се блъсна в нея.
- Но е възможно.
- Еми, то и да си умен е било възможно но явно не е станало така.
- А не мислите ли, че не е яко да говорите така и даже, че може Таехюнг да е зад тази врата в момента?
- Да проверим ли?
- Да.Подаде се Джимин от вратата и като ме видя се усмихна самодоволно:
- Здравей, хюнг.
- По дяволите, разкрихте ме. - избутах лицето му и влязох в стаята. - Здравейте, мили мои верни неговорещи зад гърба ми приятели.
- Здравей, неподслушващ разговорите ни приятелю. - извика Джин. - Приготвяй се. След малко тръгваме за надолу.
- Какво има долу?
- Огнения Дунав. Щяло да има храна. - връхлетя в стаята Лухан.
- Ти само за храна мислиш. - Изсмя се Тао.
- И Джимин, Ким идва след 2 часа в България.
- Наистина лииии?? - Пухкавия Джимин се нахвърли върху мама Джин.
- Ама наистина ли наистина? - подаде се зад него Крис.
- Стига, бе, тъпчо, тя е моето момиче. - удари го по главата Чим-Чим.
- Да, но е най-добрата ми прятелка, орех такъв.
- Ей, ей, ей. Стига сте се боричкали, преди да ви изборичкам аз. - Джин им се скара.Когато Ким дойде в апартамента прегъна Джимин в гръб:
- Чим-Чим, знаеш ли колко ми липсваше? Как можа да ме оставиш сама. Ще те разруша... Къде е Крис? - тя се огледа в опит да го намери. - Къде ми е зайчето? - слезе от Джимин, и когато се обърна и видя Крис му се хвърли и даже го събори на земята.
- Зайчеее!
- Тъпчо! - Крис отвърна на прегръдката и.
- От 8 месеца се чудя и още не знам. Да ревнувам или не? - Изражението на Джимин беше направо за меме.
YOU ARE READING
I Just Met You
RomanceАз съм Александра, живея там от където киселото мляко взима първия си дъх. Хаха, забавна съм. България. Толкова неизвестна държава. Харесаш си някоя банда... Ех, те не могат да дойдат в България, та то тук е като в катерича хралупа... И съм заобикол...