Back

6 2 1
                                    

( Emily POF )

Ik kwam thuis en mijn moeder kwam op me af om me te troosten, ik was er echt stuk van waarom moest dit Emma nou overkomen en hoe is het gebeurd allemaal vragen had ik. Ik werd gek en ging naar mijn kamer uithuilen. Mijn moeder riep van benden dat ze boodschappen ging doen en dat mijn vader vanavond alweer laat thuis zoals als gewoonlijk. Toen mijn moeder net 5 minuten weg was lag ik te chillen op mijn bed niet dat het leuk was maja toen ging de deurbel, dat zal mijn moeder wel weer zijn die weer iets kwijt was. Ik ging naar beneden en zij terwijl ik de deur open deed wat ben je nu weer kwijt mammmmmmmm....... Dat was niet mijn moeder ik gilde en sloeg de deur dicht. Het kan niet hoe maar wat hè. Ik dacht dat ik Emma zag maar dat kan niet ze is dood we hebben haar net begraven dat kan niet. Ik deed langzaam de deur weer open en keek nog eens goed. Emmmmm zij ik trillend. asjeblieft niet schrikken zij ze. Emmmmm zij ik weer trillend meer kon ik niet uitbrengen. Mag ik pleas binnenkomen asjeblieft laat me binnen straks word ik nog gedood. Ik deet Langzaam de deur open en lied haar binnen. Ze zat onder de modder en bloed en er was iets met haar been maar wat ze liep heel raar wat zal er zijn vroeg ik me af en is dat wel echt Emma. Emma ben jij het echt. Ja Emily ik ben het hoeze niet je kent me toch. Maar maar we hebben je net begraven ik ben net terug van je begrafenis. Begrafenis ik ben niet dood hoor ik ben hier maar ik moet je wat vertellen. Ik ben ontvoert geweest zoals je denk ik wel weet en ik heb Ella denk ik gezien maar ik weet het niet zeker. Maar toen ik ontvoert was dwongen ze me om ze te helpen. Met wat helpen . Ik heb -E gezien ze dwongen me om mee te doen met de -E's of ik moest lijden. Ik wijgerde om met ze mee toedoen ik zou jullie dat nooit aan doen, dus ik moestuinen ze pakte hun mes en drukte heel langzaam hun mes in mijn been het deed vreselijk pijn en ze trokken hem er toen uit en ik werd tegen een muur aan gegooid en meer weet ik niet meer maar er is vast nog veel meer gebeurd als ik zie hoe ik eruit zie. Oh Em dat is vreselijk en ik gaf haar een dikke knuffel. Au au los graag zij ze. Oh sorry ik ben ze bij om je weer te zien. Maar als je zegt dat iedereen denkt dat ik dood ben dan kan ik zo echt niet overstraat dat is raar. Ja dat is waar um er staat nog een leegstaand huis hier 3 straten verder op als we je daar nou naar toe brengen tot we een betere oplossing hebben dan knappen we het gewoon een beetje op en ik zorg wel voor eten en drinken en je kan bij mij altijd douche. Oké dat is echt lief van je emi.

  Xoxo -EWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu