Sen yoksun ya şimdi yanimda artik aynaya bile baktigimda yuzumde parildayan o isik yok.Sensiz ben nereye gidersem bana her yer karanlik.geceleri gokyuzune cikan o yildizlar gokyuzune tuttunamaz oldular acidilar bana uzerime yagdilar. sen yokken kararan dunyama onlar bile isik sacamadilar.dusunuyorumda ne guzel gunlerimiz vardi, aslinda daha da guzelleri olucagina inaniyorum tek sorun sana kavusabilip kemiklerini kirana kadar sana sarilmak.bilmiyorum simdi nerde ne yapiyorsun ama bensiz yaptigin kesin. biliyorum suan bende sensiz birseyler yapiyorum ama senide kalbime koyup tasidigim icin sen benip hep yanimdasin.Benim kalbim tertemiz bir defterin,hic dokunulmamis sayfasi gibi.sen gelip adini en kalin harflerle yazdin oylesine buyukki sevgim,adinin bas harfinden daha buyuk harf yok alfabemde.koca koca dostluklarin vermis oldugu gonul yorgunlugu var sadece ve bu yorgunlugu uzerimden atacak hicbir sey yok elimde.Ne dostumun eline dokunabilirim nede onun elinden bir fincan yorgunluk kahvesi icebilirim.Mutlu degilim belki ama huzurluyum,kalbim acisada vicdanim rahat,en azindan arkamda yasli gozler,kirik kalpler birakmadim.dostsuz kaldim;ama dostsuz birakmadim.Üzulen olsamda fazla uzmedim.hep tartisiyoruz hep kavga ediyoruz.belki benim kalbim kiriliyodur belki senin ama ikimizde biliyoruzki biz kardes olduk kardesler kavga etselerde suya benzerler asla birbirlerinden ayrilamazlar.Beni bazen kirdin,bazen aglattin hep ozur diledin ama ben seni hic affetmedim cunki affetmek icin kusmek gerekir ben sana hic kusmedim ki.seni oldugun gibi kabul ettim. hatalarinla,eksikliklerinle,farkliliginla.Zaten kendi hatalarima bakmaktan senin hatalarini aramaya vaktim kalmadi.yagmurdan kacip saklanmak,siginacak bir yer aramak yerine damlalarin uzerime yagmasina izin verdin,her zaman yagmurun keyfini cikarmayi tercih ettin.tipki dertlerin yagmur gibi yagdigi zamanlarda yaptigin gibi ben dertlerden kacmak yerine dertlerimle dertlesmeyi ogrendim sayende.artik kafama takmiyorum hic icimdeki senin parkta oynayisini dusunuyorum.artik dinlemiyorum hic icimdeki senin kahkahalarini dinliyorum.artik gormuyorum hic icimdeki senin salincakta sallanisini seyrediyorum.
Kendimi mutlu olduguma inandiriyorum ama icimdeki seni asla.yalan soylemem ben sana.iyi insanlar cikacak karsina,seni cok sevecekler diyemem cunku karsina cikacak insanlar seni uzmek icin ellerinden geleni yapacak sonra hic beklemedin bir anda arkandan itecek ve duseceksin.buda yetmeyecek yuregini kanatacaklar😢.ben seni hep sarip sarmaliycagim icin kimse sana zarar veremiyecek.icimizdeki cocuk,dostlugu bir oyun gibi goruyor.arka siraya oturup bom oynadigimiz gunlerdeki gibi mutlu olacagini zannediyor.insanlarin ona aci cektirecegini bilmiyor.biz icimizdeki cocukla cocuk olurduk hep.kendi kendimize oyunlar bulup oynardik onunla.hic yalniz birakmazdik onu.zaten cocukla cocuk olmayan henuz buyumemis demektir.hatirliyorumda sen voleybolda ikizin ile pasörlük konusunda hep kavga ederdin sonra cocuk gibi gidip kosede oturur aglardin.ISTE SEN BENIM ICIMDEKI COCUKSUN.simdi ne mutlulik teklif ediyorum sana nede mutsuzlukla tehdit ediyorum seni mutlulugu bulup bulamiycagim belli deil.kac kere soz verdim cok mutlu olucaz diye ama her seferinde yalanci ciktim.artik bos vaatlere karni tok icimdeki cocugun😊sahte dostluklari anlamayacak kadar cocuksu duslerimiz var bizim oyle masum,oyle cikarsiz,oyle inanarak...mutlu olmak icin insanlardan medet uman:onlar gulerse gulen,aglarsa aglayan bir cocuktuk ve inanki hala oyleyiz.yanlis dost icin uzulmeye degmezŞiir duygularin en güzel anlatım biçimidir.kardeşliği cümlelere sığdırmak iki satır arasındaki boşluğu iki hayat ile doldurmak
Her yiğidin harcı deildir.kalemi sevgidir şiiri yazanin murekkebi kardeşlik. şiiri yazanın el yazısı dokunaklıdır okumak kolaydir ama korkarlar duygularina dokunur diye...sen bunlardan olma duygularina dokunan seylerle yuzles tipki benim dertlerimle dertlestigim gibi sende duygularinla yuzles SENI SEVIYORUMM❤❤ARKADAŞLAR UMARIM BEGENMISSINIZDIR KIME YAZDIN DIYE SORACAK OLURSANIZ DOSTTAN OTE KARDESIME YAZDIM YORUMLARINIZI BEKLIYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şiirin Kızı #Wattys2016
Poesiatamamen bana aittir.Bu siirlerin hepsi dostluktanda ote kardesimedir umarim begenirsin degerli okuyucu.IYI OKUMALAR