V minulej časti:
Prezliekla som sa a vlasy som si iba prečesala a nechala voľne pohodené na ramenách. Pozrela som sa na Alli a ona už stála pri dverách. Oblečené mala kraťasy a voľné fialové tričko padnuté na jednom ramene. Iba som sa usmiala a zišli sme dole schodmi. Zobrala som kľúče od auta, mobil a peňaženku a vyšli sme von.Odomkla som auto a sadla si na miesto vodiča. Alli si sadla na miesto vedľa mňa. Naštartovala som a pustila rádio. Práve hrali Pink - Just give me a reason. Túto pesničku máme radi a tak netrvalo dlho a hneď sme sa rozspievali.
Dohrala pesnička a za ňou išla ďalšia. Takto prešli ešte asi tri pesničky a ja som zaparkovala na parkovisku pred nákupným centrom. Vyšli sme von a namierili sme rovno do kina. Postavili sme sa k pokladni.
"Dva lístky na Môj otec je šialenec, prosím." povedala Alli a do ruky si zobrala moju peňaženku.
Nechápavo som sa na ňu pozrela, no ona sa iba zaškerila. Zaplatila a ja som zobrala lístky. Spolu sme si išli kúpiť ešte jeden veľký popcorn a potom sme začali hľadať sálu číslo 6.
Konečne sme našli našu sálu a vošli sme dnu. Sedadlá sme mali úplne vzadu. Film sa začal a mi sme sa usadili na naše miesta. Porozhliadla som sa po sále a všimla si, že v poslednej rade sme jediné a rada pred nami je úplne prázdna. Niekoľko ľudí bolo v prvej rade a potom asi 12 ľudí niekde v strede a po bokoch. Vlastne ani neviem čo je toto za film.
Film ide asi polhodinu a ja asi zaspím. Na akú hovadinu sme to išli?
"Idem na WC," povedala Alli.
Iba som prikývla a pozerala na plátno. Asi aj ja by som lepší film natočila. Prebehlo asi 10 minút. Alli tam je dáko dlho. Chcela som jej zavolať alebo napísať sms-ku no vtom vybehla hore do nášho radu a keď bola už usadená pekne vedľa mňa, tak spoza chrbtu vytiahla fľašku vodky. Iba som prekvapene otvorila ústa. Nakoniec som sa zasmiala.
"To si prosím ťa kde zobrala?" spýtala som sa jej.
"Kúpila som to. Je tu nuda tak si aspoň vypijeme. Ozaj tu máš peňaženku," zasmiala sa a na nohy mi hodila moju peňaženku.
Zase minula moje peniaze. Už sa na ňu ani nehnevám viac menej som si zvykla. Alli otvorila vodku, poobzerala sa či sa na nás niekto nedíva a potom sa napila z fľašky. Podala mi ju a na tvári mala úškrn. Iba som pokrútila hlavou nad jej nápadom opiť sa v kine a zasmiala som sa. Hneď nato som si priložila fľašu s vodkou k ústam a poriadne sa napila. Presne nám to vyšlo tak že sme ju vypili do konca filmu. Rehotali sme sa ako šibnuté. Všetci ľudia sa postavili na odchod a tak isto aj my. Fľašu som hodila za sedadlá keď sa nikto nedíval a postavila sa. Mierne sa mi zatočila hlava ale ustála som to. Čo sa však o Alli povedať nedá, keďže zakopla na rovnej zemi a spadla rovno na mňa. Iba sme sa rehotali a ležali pod sedadlami.
Všimla som si, že už všetci odišla a tak sme sa snažili s Alli pomaly postaviť. To sa nám aj podarilo a bez pádov sme vyšli z kina. Je asi osem hodín. A keď sa tak pozriem na Alli, tak tá určite nemá v pláne ísť domov. Pozrela sa na mňa, schmatla ma za ruku a spolu sme bežali do klubu za nákupným centrom.
Ozývala sa z neho známa hudba. Pozreli sme sa na seba a iba sme sa usmiali.
"Poď už!" trhla som Alli rukou a už sme vpochodovali dnu do klubu. Hrali samé dobré songy, tak sme trochu tancovali na parkete. Už tancujeme skoro polhodinu a mňa začínajú riadne bolieť nohy.
"Ideme k baru?" spýtala som sa Alli, ktorá iba prikývla. Sadli sme si na barové stoličky a objednali si wiskey. A ďalej to išlo podobne. Po asi šiestich pohároch sme sa rozhodli odísť z baru. Obidve sme sa držali a podopierali sa o seba. Z baru sme vyšli bez pádu, čo ma prekvapilo ale bola som rada, že sme sa nemuseli zbierať po zemi.
Vytiahla som z vrecka mobil a zavolala nám taxík. Taxík prišiel za pár minút a my už sme boli na ceste domov.
Zastavil nám pred domom a Alli mu tento krát zaplatila z vlastných peňazí. Tak a teraz viem na 100%, že je opitá.
Tu je druhá časť! Vieme, že je krátka ale nejako nám to nevychádzalo s časom. Ďalšia bude dlhšia sľubujeme ;) *Tessy and Iva*