.....

55 5 6
                                    

Rájöttem valamire...
Arra hogy ha itt maradok, az nekem nem jó.
Ezt a bejegyzést -ulzzangneko inspirálta.
Ő sem szeretne maradni, és ezzel ráébresztett engem, hogy én sem akarok.

Nem a Wattpad világában szeretnék élni, hanem a sajátomban

Igen. Fel merem vállalni hogy már nem szeretek itt lenni. A Wattpad egy csodálatos hely. Egy csodálatos közösség. Mondhatni egy család.

Egy elfogadó család.

De én már nemszeretnék ennek a családnak a tagja lenni.
Nemtudom mi történt, fogalmam sincs, egyszerűen már nem érzem itt jól magam.

Nagyon fognak hiányozni ezek a gyönyörű történetek, ezek a gyönyörű emberek... De úgy érzem hogy most ezt kell tennem.

Itt kell hogy hagyjam ezt a helyet, és továbblépni, mert semmi sem tart örökké.

Most másra kell koncetrálnom.

Amíg itt voltam, szinte minden nap feljöttem ide, és olvasgattam, írogattam, de már nem így van.
Eddig szinte teljesen elszakadtam a külvilágtól, de rájöttem hogy nem, ez így nem jó. A valóságban kell élnem, és nem a képernyő előtt.

Szeretném megköszönni nektek, hogy megtanítottatok elfogadni. Egy csomó kedves emberrel ismerkedtem itt meg, köztük ciaraishappy , -ulzzangneko , fakevashappenin76 , VasHappenin76 , EvaBadger , HundredshadesofLarry , EdinaStylinson , Rebkhaa , Aayyaammee - és még sok más csodálatos ember.

De most el kell mennem.
Itt kell hagynom ezt a helyet.

Csak szerettem volna elbúcsúzni, és megköszönni mindent.

És akkor most jöhet a himnusz:
- Isten áld meg a magyart...
Najó, ugye nem képzeltétek hogy le fogom írni a himnuszt 😅😂😂

Puszi: Mirababa28

                                          2016. aug. 8

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 08, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Napi idézetWhere stories live. Discover now