Kusura bakmayın üşengeç biriyim ancak bu kadar yazabildim
Egehan Demir
Hira denen kız daha okula gelmedi.Diğer arkadaşları geldi ama nerde kaldı birazuraşim şunla onu sinir etmek hoşuma gidiyor. Sınıfın kafısı çok sert bir şekilde açıldı hira geldi.
"Nerde lan o-" diyemeden bütün sınıfa baktı tabi ben sınıffta değişiklik yaptımya şaşırdı hahaha.
"Hira bağırma geç otur yerine" dedi hoca.
"hocam ne geçmesinden bahsediyorsunuz siz ya" diye sert bir şekilde kızın gözlerinden sinir akıyodu resmen ne oldu bu değişiğe acaba diye düşündüm .
"Hira yeter itiraz etme geç oyur." oda birşey demeden sinirlice oturdu sırasına . Zil çalar çalmaz yanımda bitti. Ona bakmadan
"Ne var bücür?" dedim.
"Önce ne bücürü lan ben 174'üm!" dedi bücür
" Ben 186'yım." ukala bakışı attım. bir an 'büyüksün abi bakışı attı ' tam gülecekken kendine geldi.
"Neden sınıfın yarısı yok?!"dedi bende sırıtıp
"değiştirdim canım istedi" dedim.
"Benide değiştirseydin ya! ne güzel sevap kasardın. " dedi.
"Bence yine kastım çünkü beni sseyretmene fırsatın olacak bebeğim ." dedim .
iyice sinirlenmişti sinirlenince çok seksi oluyor.! Ne dedin lan ben!
sinirlenince ellerini saçlarını kaşıdı .
"Sakin ol bebeğim " dedim. Cidimisin? bakışı attı bana
"Herkez güzelim der bu bebeğim diyor" diye homurdandı Utanmıştı!! AHHHHA kötülük
"Utandın" dedim. Hemen toparlanıp
"Ne utanması be!! her gün biri yavşıyor zaten" dedi . Sinirle ona baktım . O ise kıvırta kıvırta sınıftan çıkttı. Küplere binmiştim sinirle solarken Bora
"Sakin ol kanka kulaklarından duman çıkıyor" dedi ve kahkaha attı.
"Bu kız beni kanser eder yemin ederim" dedim ve geriye yaslandım. acaba yavşayanlarını dövsem mi?
Evet bölüm sizce nasıldı gelecek bölümller çok çekişmeli olaca sizin için bu gün iki sayfa yazdım lütfen vote yapmayı ve yorumlamayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ ÇOCUK
Mystery / ThrillerBen annesi ölmüş ve babası tarafından takılmayan bir kızım. Yaşama amacım yok gibiydi. Bazen oluyor bazen olmuyordu. Sevmek istedim. Sevilmek istedim. Gülümsemek istedim. Çok büyük şeyler değildi. Ve hayatını küçüklükten beri dövüş santlarına adamı...