1.DEO

14 1 0
                                    

Bude me kapljice kiše koje neprestano lupaju o moj prozor.Kako mrzim kišu...Pošto sam shvatila da mi nema spavanja,ustala sam u sedeći položaj i uzela laptop.Ulogovala sam se na fejs da vidim šta ima,i videla dve poruke,jednu od Tamare,i jednu od Filipa.

Tamara:Hej gde si ti pobegla juče?
Filip:Dolazimo Tamara i ja kod tebe u 12:30 da idemo zajedno u školu.

Odgovorila sam im i lajkovala po neku sliku i odložila laptop na noćni stočić koji mi se nalazio pored kreveta.Otišla sam u wc koji se nalazio u sastavu sobe,obavila sam higijenu.Skinila sam pidzamu i obukla sivu trenerku i široku belu majicu i sišla dole u kuhinju.
,,Jutro nano!"
,,Dobro jutro mila"-dolazi do mene i donosi mi tanjir sa palačinkama.
,,Hvala nano,baš sam gladna"
,,Kad ti nisi gladna"-čuje se Urošev glas iz ugla sobe.
,,Oo probudila nam se uspavana lepotica"-rekoh i počnem se smejati,i nana zajedno sa mnom.
Uroš seda pored mene,nana i njemu donosi tanjir,dok ja već uveliko jedem.😂
,,Deco ja moram sada na posao,a vi se spremite i idite u školu,Lana molim te odvezi danas i Uroša."
Da,ja znam da vozim,Uroš ne zna,a mlađa sam od njega 😒
,,Okej"-kažem i ostavim tanjir na sto.
Nana dolazi do nas i ljubi nas u kosu i izlazi iz stana.
,,Šta ćemo da radimo sada?"
,,Da se spremamo za školu,11:45 je,a Tamara i Filip dolaze u 12:30."
,,Zar mora i Tamara da ide sa nama?"-napravio je onu neku smornu facu.
,,Da,pobogu najbolja mi je drugarica."
,,Uff."
Ustaje i ide u svoju sobu,a za njim i ja u svoju.Inače on ne zeli da ide sa Tamarom jer su imali svađu,duga priča.Uglavnom mrze se.😅
Skinula sam sve sa sebe i otišla da se istuširam.Nanela sam svoj omiljeni šampon od kokosa na telo i kosu.Isprala sam sve to sa sebe,obukla crni čipkasti donji veš i isti takav grudnjak,uvila kosu peškirom i izašla iz kupatila.Otišla sam do ormana da vidim šta ću da obučem.Imam brdo stvari a ja nikad ne znam šta ću.Stajala sam tako 20 minuta i na kraju se odlučila za crne uske farmerke i gore zelenu majicu do pupka sa natpisom "Fuck you".Obukla sam se,stavila malo maskare i korektora.Spakovala sam u ranac sve što mi treba,uzela ključeve i telefon i sišla u dnevnu.Uroš je već sedeo tamo sa Filipom i Tamarom,pričao je sa Filipom.
,,Heej kad ste vi stigli?"
,,Pre nekih 5 min"-reče Tamara i zagrli me,a za njom i Filip.
,,Hocemo da krenemo?"
,,Hajde."-rekose svi u glas i polako su izasli.Zaključala sam stan i uputila se prema svom crnom bmw-u.Uroš je sedeo pozadi sa Filipom dok je Tamara sedela do mene na suvozačevo mesto.Usput smo nešto nebitno pričali i stigli smo za nekih 15 min.Pozdravili smo se sa Urošem koji  je otišao na drugu stranu sa svojim društvom,a mi smo krenuli prema ulazu škole.Na vratima je stajao Nemanja,glavni frajer ove škole,pravi kako kažu BAD BOY.Pričalo se da se čak i drogira 😓
Htela sam samo da prođem pored njega,ali naravno zaustavio nas je.
,,Hej lepotice,nećeš ni da se pozdraviš sa mnom,očekivao sam više od tebe."-nasmejao se i prošao rukom kroz kosu.
,,Odjebi Nemanja,nemoj da me nerviraš"
Kako je tu bio jedan zid,samo me je povukao za ruku i pribio uz njega.
,,Milane,odvedite ovo gore dvoje,ja ću malo da se pozabavim Lanom."
On je samo klimnuo glavom i odveo Tamaru i Filipa.Ma divno,najebala sam.
,,Mala,niko tako ne razgovara sa mnom."

➖➖➖➖➖➖➖➖

Heej ljudi,evo mene konačno,i evo novog dela.Trudiću se da do kraja raspusta bude što više delova.
Čitajte i komentarišite 💖

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 08, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

OstavljenaWhere stories live. Discover now