Moja prica je drugacija.Ja nisam obicna devojka,koja ima savrsen zivot,koja je srecna.Mene su roditelji ostavili kada sam imala samo 5 godina.Tada je starateljstvo nada mnom preuzela jedna dobra zena,mamina prijateljica koja me je mnogo volela.To sto su me roditelji ostavili njoj je mnogo tesko palo,mnogo se razocarala u njih.A kako sam ja to sve podnela?Pa moze se reci da sam tugovala za njima veoma dugo.Cesto sam plakala,na tu temu sam bila najslabija.Posle sam se nekako pomirila sa svim tim.Shvatila sam da ne mogu celog zivota patiti zbog toga,da moram nastaviti dalje bez obzira sta se sve desilo.A zasto su me ostavili?Pa da budem iskrena,ne znam ni sama.Nikada nisam to pitala nanu (tako zovem tu zenu),jednostavno nisam mogla da cujem uopste razlog.Od tada sam se dosta promenila,postala sam hladna osoba,dosta problematicna.
Nisam vam se predstavila:Ja sam Lana.Imam 17 godina i zivim u Beogradu.Nana ima sina Urosa.Stariji je od mene svega jednu godinu.On mi je kao brat,prihvatio me je odmah.Oni su mi kao porodica,divni su prema meni i trude se da mi nadoknade sve sto moji roditelji nisu.Treca sam godina srednje skole,tacnije gimnazije.Jedna sam od najpopularnijih devojaka u skoli,jer kao sto sam rekla,dosta sam problematicna.Stalno pravim sranja,svi decaci hoce da se smuvaju sa mnom.Decka za sada nemam,mada sam ih dosta imala,a to je ona veza na tri dana.Imam najbolju drugaricu Tamaru i najboljeg druga Filipa.Oni me ne podrzavaju u tim glupostima koje radim,pokusavaju da me izvuku iz svega toga,jer i pusim,da.Totalno sam pokvarila sebe,ali jebiga,to se desava kada ti se zivot totalno preokrene.
Inace ono sam gore sa slike ja 👆
➖➖➖
Zdravo svima,evo i ja sam pocela pricu,trudicu se da budem sto aktivnija,nadam se da cete uzivati,i volela bih kada biste mi pisali misljenja 😚
KAMU SEDANG MEMBACA
Ostavljena
RomansaLana je devojka koju su roditelji kao malu ostavili.Starateljstvo nad njom preuzima jedna zena koja se trudi da joj pruzi svu ljubav koju njeni roditelji nisu.Kada se Lana konacno oporavila od "gubitka" roditelja,postaje dosta problematicna:popularn...