Здравейте.Аз съм Уенди.На 15 години съм.Имам руса коса,цветни очи и съм висока.Мислите,че съм една нормална тийнейджърка,но не съм.Имам сложен живот.Бия се с чудовища или по-точно акума.Акуматата са създадени от Хилядолетия Граф и са опасни за човечеството.Графа иска да унищожи света.Само някои хора са избрани са да го победят,защото обикновенните хора няма да могат да ги победят.И затова съществуват екзорсистите.Те имат специални сили наречени иносенси.Всеки от екзорсистите си има различна иносенс.Иносенса може да е някакво оръжие или да се слива с тялото.Ексорсистите се бият срещу Графа,за да го победят и да спасят човечеството.Акумата има четири нива.Първо ниво са слаби,второ-силни,трето са доста силни и четвърто почти непобедими.Обаче Графа няма само акума,а има и Ноа.Ноатата са хора ,но и те имат сили,ама зли.Ноатата са 13 човека.Те живеят в нещо наречено Ноев ковчег.И да сега малко да разкажа за екзорсистите.Екзорсистите са доста.Може би около 60.Те живеят в Ордена.И аз съм екзорсиска.Моята сила или по-точно иносенса ми са ръцете.Тоест мога да истрелвам лъчи към Акумата,или да ги удрям с юмруци и такива неща.Въпреки,че защитаваме хората ни мислят за чудовища.Се едно ей ся ще ги убием и е гадно,ама няма какво да се направи.Почти всеки ден ходя на мисии.Тоест да побеждавам Акума.Най-често се боря с първо и второ ниво.И по рядко с трето.На нас-екзорсистите ни е много трудно и нямам предвид само да се бием с Акумата,а и да живеем.Например аз и хората тука на долу горе моите години не можем да имаме нормален училищен живот.Много съм мечтала да имам такъв,но трябва да се бия.Или например по-големите не могат да имат семейство,защото Акума сигурно ще ги убие.Някои хора мислят,че е забавно,но не е.Почти всеки път,когато се връщаме от мисии идваме целите ранени,в кръв,изтощени и направо ей ся да умрем.Добре,че имаме добри лекари.А да забравих да кажа,че донякъде имам семейство.Имам по-малък брат.Той също има иносенс,но той има нещо като брадва.А пък за родителите ми те ме изоставиха и бяха взели брат.Чак преди една година той ме намери.Казва се Едуард и е на 12 години.И да.В Ордена си имам една малка стая с тоалетна,гардероб,легло и огледало.Нямах много дрехи.Когато ходя по мисии все ми се късат.
И да това е в тази глава.Надявам се да ви хареса.😊😊😎
YOU ARE READING
Приключенията на едно момиче
AdventureИсторията е за едно момиче,което се бори срещу злото тоест Графа,но се случва нещо неочакваноо. Целият ѝ свят е объркан. Вижте какво ще се случи с нея