"Opstaaaann a koee. Zieedd uit je bed" "laat me met rustt Redouan. Zegt Lina halfslaperig" "STA OP OF MOET IK JE ER UITTREKKEN?" "Neeee donderrroppp ik sta al op" lachend loopt Redouan de slaapkamer uit. "Sjonge jongen, ik hoef bijna nooit mijn wekker op te zetten. Best grappig" "Linaa ben je wakker?" "jaa mama" "ewa yellah kom ontbijten. Je broer brengt je vandaag naar school" "is goed mama!"
Lina staat op en doet haar ochtend routine. Ze staat max.15 min onder de douch. "LINAAAA" "JAAAAAAA IK BEN BIJNAA KLAAR" Ze rent de douch uit en pakt het setje van haar bureaustoel die ze gister klaar had gelegd.
Outfitje: Zwarte tuinbroek met opgerolde pijpen, witte adidasjes en een lerenjackje. Nu nog snel even een likje mascara. "En klaar is lina" Ze pakt haar tas en rent de trap af. "jemig wat ben je sloom" "uhh ja natuurlijk? Ik moet douchen, aankleden, opmaken, haardoen.." ze stopt bij het woord haardoen. "Tfoeee mijn haar moet ik nog doen" "ja doe dat zwerfer" Ze rent naar boven met een wang vol crossaint en doet snel haar haren. Ze heeft lang stijl haar, maar het liefst had ze krullen. "Wajooowww linaaa het is al kwartover8 moet ik je zometeen racend naar school brengen ofso" werd er geschreeuwd onder aan de trap. "Nee nee ik kom nu" Lina rent uit haar kamer de trap af, maar bij de laatste 5 treden glijd ze uit op de grond. "HAHAHAHAHAHAHAH YE EZEL JIJ" "pfff teh skaa mena ezel. Heb je jezelf gezien. Shouf hoe je eruit ziet" "HAHAHA WIL JE LOPEN WELLA? ZIED STA OP" na de harde knal op de grond komt haar moeder aangerend. "Wat is er hier aan de hand?" "HAHAH LINAA GLEED UIT VANAF DE 5DE A MAMA" "Ja ja saf nu genoeg gelachen he, heb je lachgas op ofso?" "Linaa, gaat het habiba?" "Ja mama. Soukran!" "ewaa shoufi het is bijna half 9. Opschieten nu! " jaa mama beslama" en ik gaf mijn moeder nog een kus op der voorhoofd en mijn broer volgde erna. We renden beide naar de auto en stapte snel in. "Oppppp naar schooll" "die val van de trap heeft je hersenen geraakt?" "uhm nou oke.. OP NAAR DE SHISHAALOUNGE" "op dat moment kreeg ik een vuist tegen me bovenarm." "AUW waar sloeg dat op?" "yekk shishalounge. Ben je een hoer?" "rustiggg aaan gangsterrr ik maakte een grapje." "hoop het voor je.Tijdens het ritje naar school zetten Lina het liedje broederliefde- Do or Die hard op. "HHalloo denkje is disco in mijn auto" "HE? Wat zeg je? Schatje blijf bij mij" redouan lachte en zetten de muziek zachter. "Je bent er aap, app me als je bijna uit bent" "Isguuudd braderr. Thankyou!" "geen dank zusje!"
Perspectief redouan
Soms is ze zoo irritantt en bijdehand. Dan wil ik haar killen. Maar ze is zo zacht en aardig. Soms moet ik hard zijn voor der. In dit leventje is het niet meer zoals eerst. Nu zit de wereld vol criminelen.. Pff en ja ik ben der ook 1. Haar lieve broer is een crimineel. Maar zelf weet ze het niet. Ze denkt dat ik werk op een advocaten kantoor. Vandaar deze mercedes.. Allemaal drugs en vrouwenzooi. Ze mag het absoluutt niet weten!!
JE LEEST
Lina & Wassim
RomanceLina een 19 jarige meisje met licht bruine ogen, een lichaam waar je u tegen zegt en altijd een glimlach op der gezicht. Lina word binnenkort 20. Voor haar 20ste ontmoet ze Wassim. Een jongen van 20 jaar, met een breed postuur en blauwe ogen. Ze val...