002

335 19 4
                                    

"SARAAAHHHHH" "LINNAAAA" De 2 vriendinnen omhelzen elkaar stevig. Net alsofff ze elkaar jaaaaarenn niet hebben gezien! "Pfff je was met je knappe broer he" "jaaa net zo knap als zijn zusje" "jaa johh lelijkerd. Kom naar de les" De 2 dames studeren voor Administratieff medewerkster. "Ik heb helemaal geen zin in de les van.. Van wie hebben we ookalweer les?" "linaa serieus? Van die vrouw die altijd naar koffie ruikt." "ya rabbi waaromm van haar vandaag!!" "HHAHAAH ZIED LOPEN"

- In de les
Linaa scrolt wat door haar instagram en ziet een aantrekkelijke jongen voorbij gaan. "Sarahh.. saaaraaah" "jaa wat" "check deze guy" "soo soo hy is wel echt knapp hoor" "Uh dames? Is er iets wat jullie willen delen met de rest?" "uh nee mevrouw sorry." Sarah kijkt linaa aan alsof ze verbaast is dat lina voor het eerst haar docent niet tegenspreekt. "Wat kijk je verbaast?" "je spreekt haar altijd tegen maar nu ni?" "ewaa jah braaf zijn toch. "Laat me nog eens kijken" "hier maar niet liken aub" "ik liken? Ben je gek".....
"Geef mijn mobiel nu aub. Ik bent onhandig. Je gaat liken" "neehee.. Shit." "wat?" "niks.." "SARAH! Je hebt geliked waarommmmm?" lina geeft sarah een klap. "Aauww" "ja eigenschuld"..

-na school
"Je broer komt je ophalen he?" "jaa, meerijden?" "ben je gekkk!" "uh nee? Je gaat gewoon lekkee mee" tijdens het wachten krijgt een lina een volgverzoek op instagram.
"Sarah.." "ja?" "hy heeft me een volgverzoek gestuurd?" "wiee?" "jaa die guy waar je 'perongeluk' geliked had" "Serieeuss!!!? Accepteeer dan?" "jaa zo thuiss misschien"
Van de verte horen ze harde muziek dichterbij komen. "Halloo damess" "joww braderr. Mag Sarah mee?" "jaa natuurlijk!" verlegen kijkt ze Redouan aan. "Dankje" en ontvangt een knipoog terug als ze instapt. "Waar moet ik je afzetten mevrouw sarah?" "graag bij de sushipoint. Heb namelijk honger." "HAHAHA TAMZHA. Ga je zonder mij?" Sarah kijkt haar vriend bedenkend aan."jullie mogen mee?" "gaaan we aub sushii etenn redd. Pleassee pleaaasee" "sorry zusje ik moet nog werken. Ga anders samen?" lina kijkt sarah met een blik aan vol vreugde. "Jaaaa mag dat?" "jaa ik zet jullie wel af" Redouan kijkt via de binnenspiegel stiekem naar Sarah. Op het moment dat Sarah het ziet, kijkt hij weg.
"Jullie zijn er. Eetsmakkelijk" "dankjewell broerrr. Ik pak zo wel de bus naar huis" "heb je genoeg geld" lina kijkt snel of ze haar pinpas bij zich heeft. "Linaa ik betaal dit keer" "nee ben je gek!" "jaa? Ik betaal yellah zied. Dankjewel nog" "geendankk sarah" en hij gunt haar een klein glimlachje.

Perspecfief Sarah
Pff hij is zo leuk. Maar kan niks met hen beginnen. De broer van mijn beste vriendin, kan gewoon niet. Pfff maar zijn ogen, zijn lachh en zijn lichaam. Damn men! Echt een lekkerdingg!!

"Saraahh.. SAAARAAAHH!" "Uh ja? Wat is er?" "waar was je met hoofd?" "nee gewoon.. Zat te denken aan welke sushi ik wilde nemen." "jaa jaa ik weet je dacht aan mijn broer" "whaaattt? Nooit!" "leugennaar waarom kleurt je gezicht rood?" "laten we sushi bestellen" en de dames lopen naar binnen en bestellen beide sushi.

Perspectief van iemand anders
Huh is dat lina? Nee kan niet. Jahwel dat is ze wel. Ze likede me foto op instagram en stuurdd haaar een volgverzoek. Pff wauuww wat is ze mooi! Ze stapt uit een mercedes van een jongen.. Hmm zou ze een vriend hebben.. Nog een meid die achterin uitstapt? Nee dit kan niet haar vriend zijn. Of die guy moet 2 chickks hebben. Player for life.. Zal ik op haar afstappen.. Laat haar aub niet naar sushipoint gaan. En jaa hoor ze gaan samen naar binnen.. Pff wat ga ik nu doen..

Reageee/like lieve lezerrtjes als jullie het leuk vinden. Vanavond nog een deeel👇👇

Lina & WassimWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu