אוקי אז הייייייי וזאת העונה החדשה של הסיפור, מאוד מקווה שתהנו ממנה, היא ממשיכה מאותה נקודה פחות או יותר של הסיפור הקודם אז אם מישהי או מישהו לא זוכר או בכלל לא קרא אז תחזרו לקורא פרק 15 עונה 2 לא ארוך בכלל רק יראה ויסביר את העלילה והסיוםשוב מקווה שהעונה תמצא חן בעינכם.
קריאה מהנה....
"אוקי ואם תסתכלו על הנקודה הזאת תוכלו לראות את התינוק הקטן שיהיה לכם"
הגניקולוגית אמרה לנו והצביעה על נקודה במסך, זה מדהים רק לפני חודש גיליתי שאני בהריון ומאז לוק היה כל כך תומך ואוהב, הוא דאג לכל מה שאני צריכה אפילו שאני לא בהריון מתקדם ובכלל אין לי בטן, אבל אני לא יכולה להתלונן הוא פאקינג מביא לי גלידה בשלוש לפנות בוקר שאני מקבלת חשקים.
" זה מדהים כל כך"
לוק אמר בזמן שנישק לי את גב כף היד וחיבק אותי מהצד
"אפשר כבר לדעת את המין של התינוק?"
שאלתי את הרופאה מקווה שתגיד כן כי גם אני וגם לוק מצפים לבן, כמובן אם יצא בסוף בת זה יהיה מדהים אבל משום מה שאנחנו מדברים על התינוק שיבוא אנחנו מדברים בשם זכר וקובעים לו תוכניות של בנים כמו לקחת אותו לחוג כדורגל וכבר קובעים שעות משחק עם הילדים של חברות שלי.
"מצטערת אבל רק בשבוע העשרים תוכלו לדעת בוודאות את המין"
"בטן ההריון שלי תצא לפני ואז כל השאלות יתחילו לבוא בטוח שאי אפשר לדעת מוקדם יותר?"
שאלתי מקווה, כי אם צלמי הפפרצי יראו את הבטן ישר יתחילו בן או בת מתי זה וכל החרא הזה.
" תמיד אפשר לדעת כמו שעשו האינדיאנים פשוט סובבי שרשרת מעל הבטן, זה הולך קדימה אחורה זה בן זה הולך במעגלים זאת בת,"
הרופאה התחילה לצחוק ואני ולוק הצתרפנו אליה
"אני חושב שנחכה לתשובה רפואים מרופא ולא מרוח שעוברת באותה הנקודה"
"לגמרי" הסכמתי עם לוק "
לקחתי נייר וניקיתי את הג'ל שהיה לי על הבטן והורדתי חזרה את החולצה וירדתי מהכיסא לוקחת את התיק שלי מודה לרופאה ויוצאת יד ביד עם לוק ולמחוץ למרפאה.
כמובן לפני וידאנו שאין אף צלם ונכנסנו מהר למכונית
"יש לי מחר צילומים לקליפ חדש,אני חושב שג'ייד משתתפת בו,כל הבנים ממש מתרגשים זה "
"גם אתה צריך להתרגש לוק " אמרתי לו .
הנהג נסע אל הדירה שלנו ושהגענו רידנו מהמכונית ממול הביניין
" אני חושבת שהתינוק יולד נצתרך לעבור לדירה שהיא יותר ידידותית לתינוק"
אמרתי ללוק בדרך נחמדה , לוק מאוד מקושר לידרה הזאת משום מה אני די בטוחה שהוא כנראה זיין כל כך הרבה בנות פה שהוא כל כך גאה בדירה ובעצמו אבל כאישתו כמובן שלא אוהב את זה
"זה בגלל השיא?"
הוא שאל כמו אידיוט
"כמובן שזה השיא אידיוט שכמותך, אני מודיעה לך שהילד לא יולד בדירה הזאת"
התעצבנתי כבר הוא צריך להגיד תודה שלא ביקשתי לעבור מהדירה בשנייה שחזרנו לדירה שלו פה בניו יורק אחרי אוסטרליה.
סבלתי חמש שני אבל לא עוד.
"אני מסכים רק בגלל שאת נושאת את התינוק שלי " הוא אמר ועשה פרצוף מתנשא ומצחיק"תשובה חצי טובה אתה תקבל חצי ניקוד, צחקתי איתו ונתתי לו נשיקה קטנה בלחי.
"עדיין היה שווה את זה, הוא אמר ונכנסנו לדירה.
YOU ARE READING
how did we end up here
ChickLitעונה שלישית ואחרונה לסיפור our love stor, we are our own destiny