2 - ännu sötare

542 26 8
                                    



"Men omg, du är bääääst" skriker Miriam. Jag hade efter att jag träffat Martinus gått raka spåret hem till henne och visat videon, så nu är hon helt galen. "Var han lika söt som på långt håll?" frågar hon uppspelt. "Ja, ja det var han. Ännu sötare till och med" Det är ingen lögn, jag blev alldeles knäsvag när han såg på mig. Miriam stirrar drömmande ut i tomma intet, jag skrattar smått åt henne.
"Hallå du där, sluta drömma nu" flinar jag. "Hur är det med febern?" frågar jag. "Bättre, har typ 38,9 nu men det är ju bättre än 40,3 i allafall" säger hon. "Men hey, du kanske borde gå? Jag kanske smittar dig" "Äsch, det gör ingenting, bara jag får vara med dig" ler jag. "Alltså om det är okej att jag är kvar" tillägger jag snabbt. Hon nickar.

Kort därefter sitter vi i hennes säng, full med täcken, och tittar på film. Jag hade lite tidigare snott Miriams cykel för att åka och handla choklad och Ben & Jerry's. "Nej men du, nu måste du berätta mer, var det några andra fans där?" frågor hon uppspelt. "Well, ja det var typ fem tjejer till där, why?" säger jag. "Hahah nej jag bara undrade"

Okej så typical me, vill börja på en ny bok och har bara släppt två kapitel på denna... What are you saying, har en ny bokidé men ska jag börja skriva på den?

Hey, are you Google? Because you are everything i'm searching for" - Marcus Gunnarsen

Just a fan -Marcus & MartinusOù les histoires vivent. Découvrez maintenant