Tak, a je tu nový status ! ^..^
Dnes, jak jsem říkal jme dorazili s čertíkami do Apl ! Vzal jsem si svůj nový snowboard a vyrazlili jsme na svach.
Lucifer a Čertík mají lyže ale Tulipánka jako správná rebelka taky jezdí na snowboardu. Má ten Šuterhead což mě pěkňe štve ale co můžu dělat ?? Ale mohl bych požádat Rejpa(prosím vás Snapea jó ^••^) aby mi umíchal nějakou kouzelnou barvu kterou bych ten snowboard přemaloval a objevilo by se na něm- ,Lordík Voldík ♥ je nejlepší'. A samozřejmě by dostal nějakou hezkou barvu....třeba růžovou...
No tak jsme vyjeli takovym vejcem ( všichni tomu říkali la blinka nebo kadím ka ale mě to prostě připomínalo vejce ^••^) nahoru a tam jseme se rozdělili. Já si zaplatil snowbordařskou školku, Kopretina šla na nějakou černou ( asi něajký bar propletený skrz nazkrz černou magií ale sníh tu byl jen bílý takže...no nevim jak to myslela) a Lucifer s Čertíkem šli někam spolu, neřekli ani kam tak jsem se snažil Luciferovi dovolat ale potom co jsem slyšel jaho uvítací píseň....no fuj...no, prostě jsem si to rozmyslel a čekal sám na svou inkoustačku.
Tak jsem čekal a čekal. Přišla asi za pět minut, ale měla sebou tři malý prcky. Řekla mi ,,Guten tag !". Já jí řekl že o žádný tagy nemam zájem ať si nominuje někoho jinýho ! On se na mě jen divně koukla a vedla nás k našemu lvíčku( kdyby něco jako vlek, vlíček...). Ale pak na mě spustily ty děcka, bylo jim tak osm, devět. Když mě viděly poprvé tak se lekly, ale pak se mi začaly smát a posmívat. Říkali mi ,,Švajn" i když jsem nepochopil proč
^..^A potom jsme začali jezdit. Děsný. Ta inkoustačka na mě pořád něco řvala ale já jí vůbec nerozumněl. Říkala něco jako: ,,Du bist idiot, Der Gott, Nein, nein, nein... "a já nevím co ještě.
Vůbec mi to nešlo. Pořád jsem padal ( že se divý, Tom Rojovůl Spaddl.... ).Když jsme měli pauzu na oběd ty malý haranti my strčily do nosu ( dobře řekněme do nosních direk.... ••) nabíječku. Nebudu vám lhát-pasovala tam. Ovšem ten mobil který měl můj "nos" nabýt okamžitě kleknul, vždyť jsem Pán smrti ! Ale já už toho měl dost tak jsem je pidi midi strestal kledbou Kaktus ( nebo Cactus, Cictus...nějak tak...? ) Od té doby byly zticha. I ta inkoustačka měla trochu respekt.
Po obědě jsme měli zase ''výcvik''. Hodně mě štvalo jak mě ty děti pořád předjížděly. A k tomu na mě vždycky řvaly ,,Langsam šwajn". Už jsem si plánoval jak si na hotelu otevřu ghúl vekladač a zjistím co to znamená. Nakonec jsem na ně svalil pár kledeb. Některý začaly blinkat jiný zase skákaly jak třeskoprdi. Já jsem se jim jen smál. Nakonec na mě nějakej lev od lvíčku zavolal ty divný chlápky který nás zastavili na prádelnici (dálnici). Příšly dva, když přicházeli tak říkali:
,, Ejns,zvaj, policaj''.
Připadalo mi to celkem vtipní tak jsem jim na oplátku řekl:
,,draj,fír , Volde mír''.
Oni vytáhli nějaký černý hračičky tak jsem myslel že si mam jednu vzít a budeme hrát Lajzrgejm. Přece jsem jim vyhlásil mír ne ? Takže prostě taková přátelská hra...
Ale ne ne, najednou se z ní něco vyřítilo a já se v panice přemístil na náš hotel.
Tak dost pernej den co myslíte ??
^••^Váš Lordík Voldík ❤