Itálie

140 28 2
                                    

Ráno jsem se probudil v našem novém hotelu, nebyl tak luxusní jako ten předtím ale ušel. Na pokoji jsem byl znovu s Luciferem a rozhodl jsem se mu udělat po ránu menší překvapení. Jako budíček jsem na něj vylil vodu! Začal jsem se válet na zemi smíchy, Lucifer sice nevypadal tak nadšeně ale já byl v zápalu epilepsie. Řekl že je to ohrané a že to tím pádem už není vtipné. Tím mne vysoce urazil takže jsem se s pláčem rozběhl k Čertíkovi aby mne utěšil. Čertík mi řekl že na mne: nemá náladu. Tím mi vyrazil poslední zub a já byl na dně! Celý zhroucený jsem odešel do místní jídelny kde jsem se usadil v rohu a plakal. ( 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭) Přišla ke mně sendvínka a ptala se mne nějakou patlaninou. Já jí samosebou nerozuměl tak jsem jen zvednul hlavu která předtím spočívala na mích kolenech. Chtěl jsem na ní vrhnout psí oči ale asi to nevišlo...

Sendvičánka se zděsila a spadla. Povytáhnul jsem hlavu aby na ní lépe viděl. Vypadala jako Lucifer když si stříhá nehty u nohou...

Řekl jsem si že bych jí měl vyléčit a tak jsem jí jako správný chlap a hrdina donesl do svého pokoje. Sice jsem funěl jak ufuněný lenchod a musel si za tu cestu dojít třikrát na záchod, ale jinak vše proběhlo v pohodě....tedááá.....v půlce schodiště mi spadla a zkutálela se dolů a slyšel jsem pár nepatrných křupnutí...možná trošku větších.......no......trošku z ní tekla červená.......no....no..no.

Prostě jsem jí  bez jakýchkoli komplikací donesl zpět 😊😊

Položil jsem jí na svou postel a čekal...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 23, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Já & JáKde žijí příběhy. Začni objevovat