Два месеца по-късно
Бриджит беше извоювала свободата си и сега се наслаждаваше на спокойствието , което имаше. Днес бе първият и ден в колежа ,за първи път от толкова много време не се тревожеше дали Скот ще е жив до следващата им среща.
Два месеца-толкова беше времето в което не се беше свързвала с него нито той с нея, ядосваше се рядко а с това се трансформираше рядко,което и помогна да заприлича на човек както в преносен така и в буквален смисъл.
Часовете вече бяха започнали, а тя бе закъсняла още първия ден. Нямаше да има добро досие, но поне можеше да опита. Натисна бавно дръжката на вратата и влезе в залата където лектора спря,а с това и звука от яростното дращене по хартиените листове.
"Осъзнавате ,че започвате годината зле,закъснявайки в моите часове нали така госпожице МакКол? "
Фамилията на Скот..... тя изпита чувство за носталгия чувайки фамилията му,но бързо избута това от ума си.
"Съжалявам може ли да заема мястото си?''- изречението излезе трудно от устните и предвид факта ,че Алфите не се извиняват никога по никакъв начин освен ако не е на друга Алфа.
Бриджит с плавна стъпка зае единственото останало свободно място на предните редици. Набързо извади листите си и започна да наваксва с пропуснатите записки.
Позната миризма достигне до чувствителното и обуняние карайки я инстинктивно да напрегне тялото си- имаше друг върколак нa територията на колега което означаваше ,че ако е някои от бившата и глутница щеше да го убие. Не можеше да рискува който и да е да наруши прикритието и .
*******************************************************************************************
Многобройните студенти се бяха разпръснали в просторния двор насядали по групи под широките корони на засадените дървета. Те до определена степен и напомняха на различни глутници и макар за кратък миг чувство за самота започна да дълбае в съзнанието и то набързо го игнорира. Никое момиче не заслужаваше жестокото отношение на Скот и момчетата като него.
Бриджит все още не беше помръднала от мястото си,страничен наблюдател би казал,че тя се колебае ъм коя група да се присъедини ,но всъщност тя се опитваше отново да долови миризмата на върколак от първият час.
ESTÁS LEYENDO
The Alpha
De TodoЕдна глутница,едно семейство и водачи с разбито бъдеще и солидно минало. Доверието и любовта са угаснали,останал е само дълга към глутницата. Нейният Алфа се превръща в чудовище след като Бриджит го напуска. В опит да я върне обратно намесва както с...