Bir Ilk Okul Askı

652 11 0
                                    

Merhaba arkadaslar bu benim hikayem tamamen gercek vote filan onemli degil ama benim hikayemi lutfen okuyun

******************************************

Bu kitaptaki olayların tamamı gerçek ancak karakterlerin isimleri değiştirilmiştir.

Benim adım Kağan ve bu benim hikayem.....

                                                    BÖLÜM 1- Yeni Gelen

Güneş henüz yeni doğuyordu. Kağan su içmek için uyanmıştı ve yatağından kalıp mutfağa doğru yöneldi. Tam bardağa suyu doldururken eskimiş balkon kapısından gelen rüzgârla irkildi.Suyu doldurduktan sonra balkon kapısına yaklaştı ve güneşin doğuşunu izlerken düşündü.Acaba ben neden bu ailenin çocuğuyum ? Acaba benim niye hiç yakın arkadaşım yok ? Sonra yatağa döndü.

**************************************************************

Okulumuz yazın yeni boyanmış duvarları yenilenmiş katini ve basketbol potaları ile şimdiden 1-0 önde başlamıştık. Her zamanki gibi büyük bir coşkuyla gür sesimizle İstiklal Marşını okuduk. Sonra sınıfımıza gittik. Öğretmenler zili henüz çalmamıştı. Ben Burak ve Eren'in yanına gittim. Her zamanki gibi bilgisayar oyunlarından konuşuyorlardı. Ben  en azından beni anlayan Özlem'in yanına oturdum ve yaz tatili hakkında konuştuk. Özlem yazın gezdiği yerleri anlattı ben ise çok sevdiğim masal kitaplarını. Yaz tatili boyunca 12 gün Sinop'a gitmiştik. Geri kalan sürede a-sosyal olduğum için kitap okuyarak geçirdim.Okumayı ana okulunda sökmüştüm biraz erken olsada yaşıtlarıma göre çok fazla kitap okuyordum çünkü kitaplar benim ruhun gıdasıydı adeta hayata tutunmamı sağlıyor beni alıp farklı diyarlara götürüyordu.Ben tam böyle düşünürken zil çaldı ve yeni okul yılı başladı. Sınıfta bazı arkadaşları yoktu.Öğretmenimiz Ali Bey sınıfa girdi ve biz hemen ayağa dikildik.

Öğretmenimiz-Günaydın Çocuklar.

Biz-Sağ ol.

Öğretmenimiz- Oturun bakıyım.

Hepimiz oturduk ve ben sordum.

-Hocam bazı arkadaşlarımız sınıfta değiller ,nerdeler?

-Kağan otur. Defteri doldurduktan sonra açıklama yapcam.

Sınıfta ince bir uğuldu uğul oldu. Hocamız sınıfın ortasına geldi ve konuştu.

-Çocuklar bu sene yeni arkadaşlarınız olucak. Şimdi kapıyı açcam ve içeri gricekler onlar biraz yabancılık çekebilirler onlarla arkadaşlık edin tamam mı ?

Tüm Sınıf

-Tamam.

Kapı açıldı ve 5-6 tane öğrenci kendini tanıtmaya çalıştı. Sıra sondaki öğrenciye geldi. Adı Ayşe'dı. Saçları sarı-kahve karışımı gözleri bal kahvesiydi. Adeta masal kitaplarındaki melekler kadar güzeldi.Sesi sanki bir arının sesi kadar ince ama bir o kadarda ahenkliydi.Kağan ona aşık olmuştu kendi kendine söz verdi Onunla Evlenmeliyim.

Bir Ilk Okul AskıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin