8 senelik bekleyiş.

218 7 0
                                    

Arkadaslar ben elimden geldigince yazicam.Hafta ici yazamayabilirim.

******************************************

6 sene sonra;

Bu sene okulumda 8.senem ve suan okulun en buyukleri bizleriz.4+4+4 Uygulamasi yuzunden bussuru yeni arkadasim oldum.Bu sene ozlemle oturmuyorum o gamzenin yanina oturmus ama yinede arkamdalar.Ozlem bana bakti ve sordu.

-Kagan neden suratin asik yine ?

-Aklima sena geldi onla karsilastigim gün.

-Kagan bi unutamadin şu kizi.

-Gorunusure gorede unutamıycam.

Ozlem benim 8 senelik arkadasim her sirrimi bilir ayrica 5. sinifa cantasinda uyumama izin veriyodu kisacasi tek gercek dostumdu.

Genellikle daha dogrusu herkez Sena'nin ise yaramaz ve sevilmeye deyvek biri olmadini soyluyor.Ben ise hala onu seviyorum.Ta ki kader yolumuzu birlestirip ayni liseyi kazmamizi saglayana kadar.

1 Yil sonra;

Bu gun 9. sinif olmamin tadini cikaracak halim yoktu sabah saat 5 te kalktim ve her seyimi tam takim duzenledim.Cantama bi defterle okuma kitabimi (Percy Jackson Ve Olimpuslular 2 tavsiye ederim 4 kere okudum)

Gecen ay Sena'nin da bizim okulu (Vezirkopru Anadolu Ogretmen Lisesi) kazandigini ogrenmistim.Acaba hangi siniftaydi belki benim sinifimda olur.Ama ole olmadi tabi karsi sinifa dustu.

Sabah okula gittigimde tanidiklarla selamlastik.Sena'yi gordum eskisindende guzeldi.Yanina caprazlama yanastim.

-Merhaba , dedim.

-Kağan yoksa sen....

-Evet dedim

-Bu cok kötü oldu.

-Bence cok iyi dedim, sena yuzunu asti ve hala onu sevdigimi anladi.

   Bizim sinifta cok guzel kizlar vardi ama hicbiri benim sena'm kadar guzel degildi.

Cok zeki bi kiz var adi Irem cok iyi bi insan gibi ama daha tanimiyorum.Gufte var 4. siniftan beri ayni siniftayiz o da benim gibi keman caliyor.Iyi kotu anılarimiz olmustur iyi bi kizdir ama biraz soguktur cok konuşmaz sadece gerektiginde.Bu arada tam 5 senedir keman caliyorum hayatimin en guzel deneyimi.Sena'dan baska asik oldugum sey kemanin sesidir.Kendimi kaydeder sonrada  dinlerim.

Arkada berkay var 8.Sinftaki dersaneden onun onune oturdum.Ilk ders bostu cantamdan telefonumu cikarip wattpadden kitap okudum.Bizim uzun dedigimiz alperan da bizim siniftaydi cok sevmesemde 4.sinifta a ve b siniflari olarak kizli erkekli kavga etmistik ta ki ailerimiz gelene kadar.

Sena'nin yanina gittim tenefuste.

-Kagan gidermisin dedi .

-Niye dedim.

-Cunku sdni sevmiyorum dedi.

-Benim hala umidim var dedim.

-O da umidini al git dedi ve bende cezali bir kopek gibi yavas yavas sinifa gittim.

Sena'ya hala onu sevdigimi yazin mesaj atmistim. Ne dedi biliyormusunuz 'Isim gucum var benim' Hala onu neden sevdigimi

biyormusunuz cunki hala umidim var gelecekte gecmiste hep onun anisi var onun icin yazdigim 1000 lerce siir onun icin sessizce agladigim geceler hatirasini yasattigim fotograflar.Hepsi onun icindi ama noldu hayir dedi bariz bir sekilde.Beni yanlizligimla birakip gitti.

Bir Ilk Okul AskıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin