1.The Bad Gay

59 1 0
                                    


-Cine esti tu ?
-Cosmarul tau de noapte si de zi .
-Pleaca de langa mine .
-Ce ai sa faci micutule lup ?

Ochii mei devin rosii in fata tipului care duhnea a vampir in fata , imi blocase trecerea ducandu-ma intre blocurile inalte si linistite , unde nimeni nu ne putea auzi .
Era inalt cu par cret si ochii verzi , ma domina cu statura lui , in ochii i se putea citi puterea . Insa nu ma las mai prejos in fata lui si ripostez la fel , raman calma si sigura pe mine , pana la urma ce avea sa imi faca ? Doar nu omora un Alpha al unei haite imense .
Acesta ma ia pe sus in timp ce eu ii il lovesc cu pumni in spate spunandu-i sa ma lase. Ma arunca intr-o masina apoi incet porneste . Am mers foarte putin ceea ce ma facut sa gandesc ca eram aproape de locul unde ma aflam . Ma ia din masina si ma duce intr-o casa mare , intr-un stil vechi insa totusi foarte chic .
-Ce imi vei face ?
-Vom vorbi .
Nu raspund nimic incercanduma sa ma gandesc la ceea ce puteam sa vorbesc cu el , nu il cunosteam . Mergem intr-o sufragerie apoi ma pune usor pe canapea oferindumi un pahar de scotch refuzandu-l findca nu beam alcol fiind inca mica.

-Ce vrei sa vorbim ?
-Despre tine , as dori sa fii aici cu mine ?
-Poftim ? Nu inteleg ce vrei sa spui si nici nu vreau . Nu am nici-o intentie sa ma aflu aici cu tine asa ca duma acasa imediat .
-Nu imi place sa te impui atat de mult peste mine ai inteles.

Numai raspund nimic , tipul acesta ma sperie . Il vad cum isi da bluza jos ramanand doar in pantaloni si eu holbanduma la ea . Avea un tatuaj pe umarul stang cu o pana din care ieseau niste mici pasari insirate pana la baza gatului .
-Ce ai de gand sa faci ?
-La naiba , doar sa vorbim atat .
-Si de ce te-ai dezbracat ?
-Ca sa ma schimb deaceia .

Acesta isi pune o alta bluza pe el apoi se aproprie de mine si se aseaza pe canapea .

-Vreau sa stii ca tu esti un varcolac foarte important , si am degand sa te las gravida .
-Hahahaha . Cred ca glumesti ? Am doar 16 , nu pot ramane gravida .
-O ba sigur ca poti .

Discutia asta imi creea un disconfort urias . Nu ma simteam bine langa el .
-Nu am cum sa raman gravida acum , in plus de ce vrei tu un copil cu mine ?
-Asa doresc si asa se va intampla .
Vroiam sa ies de acolo , din acest loc ingrozitor cu acest tip ciudat. Se apropie de mine apoi ma saruta , era ciudat findca si eu imi doream asta .

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 14, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

 COMPLEX Onde histórias criam vida. Descubra agora