část 3.

2.2K 207 5
                                    

Co to bylo? Celou cestu domů jsem přemýšlel nad tím co se to stalo.Já přeci nejsem gay,ale on byl tak nádherný.Co to melu? Konečně doma.

Domov u Senjiho

Doma už na mě čekal bratr .

„Kde jsi byl? Dal si tomu skrčkovi zabrat?"

„Jinak to neumím."

„Pojď půjdeme do baru,budou tam určitě nějaký kočky."

„Dnes na to nemám náladu ,půjdu se raději projít a za kámošem na cígo."

„Fajn ,ty suchare."

Stále nechápu co se to v tom lese stalo .Byl tak roztomilý a mě to ujelo.Když jsem ho políbil,jako kdyby se zastavil čas.Co blbnu je to má oběť a tak to zůstane.Pustil jsem si film ,ale i přesto myslel na Akiho.Ty hnědá očka a nevinný pohled.Zatřásl jsem hlavou a usoudil ,že bych se měl projít.

Akiho m

Bojím se,co mě zítra čeká.Vynechal jsem večeři a mířil do svého pokoje.Co mi Rai nebo Senji zase provedou.Senji.. Chtěl jsem si číst knihu ,ale nedokázal jsem se soustředit.Raději jsem se šel projít.

Procházel jsem se po náměstí a zamířil si to ke školní zahradě.Sedl jsem si na kašnu a prohlížel si rozkvetlé sakury v tom jsem ucítil cigaretový kouř.

Chtěl jsem se podívat kdo sedí z druhé strany,ale strach mi to nedovolil.

Zaslechl jsem něčí kroky a rozhodl se prozkoumat kdo sedí z druhé strany ,když jsem to zjistil nevěřil jsem svým očím.

„Co ty tady tak pozdě skrčku?"Hlas jsem okamžitě poznal .

Chtěl jsem si vyčistit hlavu ...ty?"

„To samé a dát cígo,kouříš?"

„Ne"

„Fajn."

„Co mi chceš zítra provést?"

„To uvidíš."

„Co jsem ti ksakru udělal? Vždyť si mě líbal a stejně mě chceš šikanovat,jsi jen namyšlený idiot,nesnáším tě a tvého bratra také,k čemu ti je moje šikana?

Na tváři mi přistála opravdu silná facka .Skácel jsem se k zemi.

Takhle se mnou už nikdy nemluv! Zkus to ještě jednou a pak teprve zažiješ peklo.Nikdy se nezmiňuj o tom polibku .Nikdy!"

„A-ano.O-omlouvám se"Neudržel jsem slzy.

Zahlédl jsem jeho oči plné slz.Bylo mi ho celkem líto,ale vztek převládal.


Nesahej na NějKde žijí příběhy. Začni objevovat