Prohlédl jsem si chatku .Byla sice malá,ale nic tu nechybělo ,byl tu malý gauč,konferenční stolek,televize,malá kuchyňka i postel.
„Nechápu proč jsi to pro mě udělal."
„Bylo mi tě trochu líto,heleď jsem sice tyran ,ale odsud posud."
Vděčně jsem Senjiho objal.Nevěřil jsem,že můj tyran bude zároveň i můj kamarád.
„Aki ,mám ale podmínku ,nikomu to neříkej! Jinak si to odskáčeš!"
„Chápu"
Nevím proč,ale měl jsem neustálé nutkání Akiho políbit.Poté jsem nutkání podlehl.
Něžně mě chytl za tvář a dravě políbil.Já se v něm nevyznám,ubližuje mi ,ale objímá mě ,mlátí mě,ale líbá.
„Senji co ode mě vlastně chceš? Tohle je matoucí..."
„Nic nechci...sám nevím,co to se mnou je"Sebral se a odešel
Co to se mnou sakra je? Nikdy jsem na nikoho nebyl tak hodný...ani na svého bráchu.Proč jsem to pro něj udělal? Asi si objednám nějakou holku na noc.
„Senji kde se touláš ? "Vyhrkl jsem .
„Venku "
„Neuvěříš co se dnes ve škole stalo ,mám takový pocit ,že Akísek změní školu." Hlasitě jsem se smál.
„Co jsi mu proved?"
„Donutil jsem ho aby mi ho vyhulil."
„Děláš si prdel? Co když si něco udělá ?" Sebral jsem se a běžel za Akim
„Co blbneš? Vždyť je to deb.."
Z chatky jsem se šel projít po okolí.Lehce se pousmál.Nebaví mě stále dělat otloukánka. Nechci tu být ,tenhle život stejně nemá smysl.
Zamířil jsem k chatce,ale Aki nikde.
„Aki?" Zaslechl jsem své jméno.Ohlédl jsem se a zahlédl Senjiho.
Rozeběhl jsem se a radostí,že ho vidím v pořádku jsem ho povalil na zem.
„Senji neblbni ,slez."
„Až mi slíbíš,že si nic neuděláš."
„Ty už víš co se stalo,že jo?"
„Jo" Sklonil hlavu
„Můžu tě svým způsobem před Raiem chránit,ale musel bych se k tobě chovat jako dosud ,možná i hůř, ale už bych nedopustil aby ti to provedl znova."
„Já se do té školy nevrátím ne potom všem."
„Tvá volba." Vzal do úst cigaretu a zapálil ji.
Se zájmem jsem sledoval ,jak vydechuje kouř.Byl tak nespoutaný a sexy.Co blbnu?
ČTEŠ
Nesahej na Něj
RomanceJá jsem Aki.Ve škole mě šikanuje jeden kluk jmenuje se Rai.Nesnáším ho. Co se stane když se do toho připlete jeho bratr Seiji?