Rinnngggg!!!! Rinnnnnggggg! Ik word wakker door mijn wekker. Wat had ik een vreemde droom vannacht, maar dat maakt niet uit want vandaag vertrekken we eindelijk naar Spanje!!!
Ik sta op, neem een douche, en ik maak alles klaar voor te vertrekken. We stappen in de auto en vertrekken naar Zaventem.
We deden weer ons jaarlijkse reis naar Spanje voor 2 weken. Altijd naar hetzelfde hotel. Ik begin het echt beu te worden maar zijn wil is wet.
Mijn broer en mijn moeder komen pas een week later aan, omdat zij niet zoveel tijd hebben zoals ik een mijn vader. Laat ik mijn familie eens voorstellen.
Eerst heb je mij, Lukas .Een koppig kind met een grote bek. Scoort goeie punten op school, maar niet een van aan de populairste.
Dan heb je mijn broer Natan, een onhandige dwaas die bijna niks goed kan doen.
Dan heb je mijn vader, Jan. Iemand die denkt dat je alles voor hem wilt doen als hij het maar lief vraagt. Als hij thuiskomt van zijn werk zit hij thuis de hele tijd op zijn computer.
Dan heb je als laatste mijn moeder, Lieve. Werkt heel de dag door (soms ook 's nachts), en als ze thuis zaagt ze alleen maar.
Ik weet het een heel leuke familie.
"A ja papa ga je op vakantie ook de altijd op je Computer zitten zoals je thuis doet.", vroeg ik.
"Je weet dat ik belangrijke dingen moet doen achter mijn computer.", zei mijn vader."Ja, de hele tijd partituren schrijven voor die concertband die belangrijker is dan ons!!!, schreeuwde ik. Waarom had ik dat gezegd? De vorige keer dat ik zoiets had gezegd kreeg ik drie harde klappen tegen mijn hoofd.
"DURFT ER WEER NIET OVET TE BEGII!...", zijn stem valt weg.
Dit onze ruzie hadden we niet op de weg gelet en nu knalde er een zwarte Jeep tegen ons.N/A hopelijk vinden jullie het eerste hoofdstuk goed. Ik ga proberen elke dag één hoofdstuk te plaatsen. Als jullie foutjes vinden laat het dan weten!!
JE LEEST
Nerdschool
Mystery / ThrillerDit gaat over een jongen die het heel moeilijk heeft op school en thuis. Hij komt meer te weten over zijn vermoorde vader in dit boek Nerdschool. N/A dit is het eerste boek dat ik schrijf dus laat weten als er fouten in zijn.