ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2.Ο ΕΡΩΤΑΣ

97 13 7
                                    

Πέρασαν 3 ημέρες από τότε που μίλησαν ο Λούκας με τη Καλλιρόη και
ένιωθαν πως έλειπαν ο ένας στον άλλον!
Την 4 ημέρα, ο Λούκας έπεσε πάνω στην Καλλιρόη και της έριξε τα βιβλία κάτω...Αυτή τον κοίταξε με ένα περίεργο βλέμμα ,που έκανε την καρδιά του Λούκας να χτυπάει δυνατά!Τόσο δυνατά που φοβίθηκε μήπως την ακούσει...Αμέσως έπιασε τα βιβλία της και εκείνη τον ευχαρίστησε παρόλο που ήθελε να του πει να έρθει να τον δει ξανά στην αλάνα!Όμως ο Λούκας επειδή την είχε ερωτευτεί τρελά της πρότινε να βγούνε και να πάνε σε ε΄να αγαπημένο μέρος του Λούκας και φυσικά η Καλλιρόη δέχτηκε!

ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΛΟΥΚΑΣ:
Αχ είναι πολυ χαρούμενος που δέχτηκε να βγούμε! Είμαι ερωτευμένος μαζί της από την πρώτη στιγμή που την είδα! Αχ θα την πάω στο αγαπημένο μου μέρος και ξέρω πως θα της αρέσει!!!

Η Καλλιρόη ενθουσιάστηκε με την πρόταση του Λούκας και γύρισε σπίτι της πολύ χαρούμενη και αγχωμένη γιατί δεν ήξερε τη να βάλει...
Επειδή το ραντεβού ήταν σε 2 ώρες!

                                                                              ΣΤΙΣ 5:00μμ!!!

Τελικά βρήκε τη θα βάλει σχετικά γρήγορα γιατί η ώρα ήταν 4:55μμ!Ντύθηκε και έφυγε!Γιατί είχαμε δώσει ραντεβού με τον Λούκας στην αλάνα και από εκεί θα πήγαιναν στο αγαπημένο μέρος του Λούκας.
Επίσης ο Λούκας δεν ήξερε τη να βάλει αλλά τελικά βρήκε...Ντύθηκε και έφυγε 5 λεπτά πριν την Καλλιρόη.

ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΛΛΙΡΟΗΣ :
Μακάρι να μην έχω αργήσει γιατί η αλάνα είναι μακριά από το σπίτι μου...Αχ είναι πολυ χαρούμενη που ο Λούκας με κάλεσε να βγούμε. Αλλά αν δεν μου το έλεγε εκείνος θα του το έλεγα εγώ...Γιατι μου έλειπε πολύ όλες αυτές τις μέρες που δεν τον έβλεπα! Τον ερωτεύτηκα από την στιγμή που τον είδα!Αλλά κανένα αγόρι από το σχολείο μου δεν με είχε ερωτευτεί γιατί όλοι νομίζουν ότι Είμαι πολύ παράξενο άτομο...Αλλά ολοι οι φίλοι και φίλες που κάνω παρέα λένε ότι ένα φυσιολογικό ΚΟΡΙΤΣΙ!
Δεν ξέρω πως διέρρευσαν αυτές οι φήμες...Ποιος της διέρρευσε;;;

The First Love Onde histórias criam vida. Descubra agora